Gå til innhold

PayPal spørsmål (betale med ubekreftet kort?)

Anbefalte innlegg

Gjest Pay-ikke helt pal

Kan man gjøre dette?

Jeg måtte legge inn et nytt kredittkort fordi jeg var så "heldig" og få stjålet lommeboka mi. Dette gjorde jeg tidlig torsdag. Likevel har jeg ennå ikke fått noen bekreftelseskode. Så vidt jeg kan huske dukker denne opp på kontoutskrifta ved siden av de 15 kr de "låner" for å forsikre seg om at kortet tilhører den som legger det inn. Alt jeg kan se er en Visa-reservasjon på nevnte 15 kr. Utrolig irriterende etter som jeg har noe eBay stash jeg gjerne vil ha klørne i.

Noen som vet om det finnes andre måter å betale på via PayPal? Jeg skulle så gjerne fått unna denne handelen. Mener jeg faktisk la inn et kort en gang til å betale øyeblikkelig, men nå skjønner jeg ikke riktig hvordan jeg gjør dette.

Peiling noen? Trodde ikke det skulle ta så lang tid å få den koden.

Takk for alle tips :-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...