Gå til innhold

Å ringe kundeservice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er derfor jeg foretrekker å sende mail. Men alt kan selvfølgelig ikke fikses via mail...

Nytter ikke det heller jo! Man får ørtogførti valg nedover på mulige løsninger og man kommer aldri ut av det igjen.

Jeg kom igjennom til slutt, de har tgod service når man endelig får tak i dem. Dama skulle fikse for meg. Kjøpte sko som jeg har brukt fire ganger og så datt sålen av.

Nytter ikke det heller jo! Man får ørtogførti valg nedover på mulige løsninger og man kommer aldri ut av det igjen.

Jeg kom igjennom til slutt, de har tgod service når man endelig får tak i dem. Dama skulle fikse for meg. Kjøpte sko som jeg har brukt fire ganger og så datt sålen av.

Jeg fikk løst mitt problem etter kun en mail.

Det er derfor jeg foretrekker å sende mail. Men alt kan selvfølgelig ikke fikses via mail...

Niks ikke alltid. Jeg sendte 4 mail til Ellos over en tidsperiode på ca 1,5 mnd, uten å få noe svar. Så ringte jeg og kom frem etter lang tid. De kunne se at de hadde mottatt mail men beklaget at de ikke hadde fått svart. Det gjaldt en feilfakturering fra deres side, som de krevde gebyrer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...