EnolaGay Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Å ringe kundeservice hos Ellos er like morro som å ringe NAV, Telenor, NSB eller NRK. Man oppnår kontakt med Platon først på den tida de bruker på å ta av røret! *Svett* 0 Siter
-ssi Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Det er derfor jeg foretrekker å sende mail. Men alt kan selvfølgelig ikke fikses via mail... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 19. september 2011 Forfatter Skrevet 19. september 2011 Det er derfor jeg foretrekker å sende mail. Men alt kan selvfølgelig ikke fikses via mail... Nytter ikke det heller jo! Man får ørtogførti valg nedover på mulige løsninger og man kommer aldri ut av det igjen. Jeg kom igjennom til slutt, de har tgod service når man endelig får tak i dem. Dama skulle fikse for meg. Kjøpte sko som jeg har brukt fire ganger og så datt sålen av. 0 Siter
-ssi Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Nytter ikke det heller jo! Man får ørtogførti valg nedover på mulige løsninger og man kommer aldri ut av det igjen. Jeg kom igjennom til slutt, de har tgod service når man endelig får tak i dem. Dama skulle fikse for meg. Kjøpte sko som jeg har brukt fire ganger og så datt sålen av. Jeg fikk løst mitt problem etter kun en mail. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Det er derfor jeg foretrekker å sende mail. Men alt kan selvfølgelig ikke fikses via mail... Niks ikke alltid. Jeg sendte 4 mail til Ellos over en tidsperiode på ca 1,5 mnd, uten å få noe svar. Så ringte jeg og kom frem etter lang tid. De kunne se at de hadde mottatt mail men beklaget at de ikke hadde fått svart. Det gjaldt en feilfakturering fra deres side, som de krevde gebyrer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.