Gå til innhold

Pastasalat

Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hva er din beste pastaoppskrift?

I tillegg til at den skal smake godt, må den se lekker og fargerik ut.

*Driver og planlegger 18-årsdag*

Skrevet

Fullkornpasta, kokt og tilsatt pesto mens den er varm. Avkjøl

Tilsett

Isbergsalat

Fetaost

Rødløk

Svarte oliven

Kylling

Spekeskinke

Solmodne tomater

Skrevet

Tilsett

Isbergsalat

Fetaost

Rødløk

Svarte oliven

Kylling

Spekeskinke

Solmodne tomater

Nam!

Noe sånt lager jeg også, men jeg velger parmesan i små skiver i stedet for fetaost. Gjerne ristede pinjekjerner og masse fersk basilkum også.

Skrevet

Nam!

Noe sånt lager jeg også, men jeg velger parmesan i små skiver i stedet for fetaost. Gjerne ristede pinjekjerner og masse fersk basilkum også.

Jeg er ikke gladi parmesan. Men pinjekjerner skal jeg sannelig prøve neste gang!

Skrevet

Nam!

Samme her. Og gjerne avocado. Men uten soltørka tomater, det synes jeg er skikkelig ekkelt ;)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Tilsett

Isbergsalat

Fetaost

Rødløk

Svarte oliven

Kylling

Spekeskinke

Solmodne tomater

Takk for oppskriften:-) Jeg kom jo plutselig på at det kommer en vegetarianer, men jeg fant en oppskrift med laks og pesto. Har tenkt å bruke soltørkede tomater til den også, selv om det ikke sto i oppskriften. Jeg sparer på oppskriften din til en annen gang.

Skrevet

Samme her. Og gjerne avocado. Men uten soltørka tomater, det synes jeg er skikkelig ekkelt ;)

''Men uten soltørka tomater, det synes jeg er skikkelig ekkel''

Jeg misliker konsistensen av soltørkede tomater, og synes også smaken blir for sterk i store biter. Synes imidlertid det er nydelig når den er skåret i tynne strimler :-).

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg misliker konsistensen av soltørkede tomater, og synes også smaken blir for sterk i store biter. Synes imidlertid det er nydelig når den er skåret i tynne strimler :-).

Jeg fant glass på Rema der de var hakket i bitte små biter.

Skrevet

Må være små biter, ja.

Skrevet

Avocado egner seg ikke til annet enn guacamole! :D

Skrevet

Jeg fant glass på Rema der de var hakket i bitte små biter.

De soltørkede tomatene på Rema syns jeg ikke er gode. Kjøper en sort på Mega som jeg hakker opp i små biter. Skikkelig grisete, men de er faktisk ganske gode.

Skrevet

Takk for oppskriften:-) Jeg kom jo plutselig på at det kommer en vegetarianer, men jeg fant en oppskrift med laks og pesto. Har tenkt å bruke soltørkede tomater til den også, selv om det ikke sto i oppskriften. Jeg sparer på oppskriften din til en annen gang.

Kan bytte ut kylling/spekeskinke med hav som helst, også røykt eller kokt laks. Jeg syns derimot reker er skikkelig guffent i salater, så det bruker jeg aldri.

Skrevet

''*Driver og planlegger 18-årsdag*''

Skal si du holder deg godt!

Skrevet

Å, jeg _elsker_ soltørkede tomater! Men helst slike som ligger i olje på glass. Nammenammenamm!

Skrevet

Jeg er ikke gladi parmesan. Men pinjekjerner skal jeg sannelig prøve neste gang!

Næmmen, en doler vil ikke ha soltørkede tomater og en annen vil ikke ha parmesan.... ;-) Jeg spiser gjerne parmesan i skiver med soltørkede tomater til som snacks! :-) (og et glass rødvin)

Skrevet

Næmmen, en doler vil ikke ha soltørkede tomater og en annen vil ikke ha parmesan.... ;-) Jeg spiser gjerne parmesan i skiver med soltørkede tomater til som snacks! :-) (og et glass rødvin)

Tar gjerne rødvinen uten tilbehør, jeg da. ;)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''*Driver og planlegger 18-årsdag*''

Skal si du holder deg godt!

''Skal si du holder deg godt!''

Ja, skulle tro jeg var 16 :-)

Skrevet

Namnamnam....

Når kan jeg komme?

;)

Skrevet

vegetarianere spiser vel ikke laks?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...