Spenol(1) Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Jeg har heldigvis ingen erfaring med å smugle kokain. Men _hvis_ jeg skulle på å gjøre det, så tror jeg nok ikke at jeg hadde fordelt stoffet i kofferten til en intetanende person. Når og hvis en blir tatt, så er det vel lurt å komme opp med samme forklaring, på hvorfor en har stoffet i bagasjen? Hvis ikke kan jo forklaringen slå tilbake på en selv. Sånn helt hypotetisk, ville dere plantet stoffet hos en uvitende tredjepart ? Eller er jentene bare dumme i pappen, og i bestefall umodne uten livserfaring ? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 ''Eller er jentene bare dumme i pappen, og i bestefall umodne uten livserfaring ?'' Minst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 ''Eller er jentene bare dumme i pappen, og i bestefall umodne uten livserfaring?'' Jepp. Og i tillegg å knulle på seg en unge i fengsel der nede tyder vel ikke på enorm intelligens akkurat. 0 Siter
Gjest oddod Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 ''Eller er jentene bare dumme i pappen, og i bestefall umodne uten livserfaring?'' Jepp. Og i tillegg å knulle på seg en unge i fengsel der nede tyder vel ikke på enorm intelligens akkurat. Du er så vulgær. 0 Siter
Gjest smakløst Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 ''Eller er jentene bare dumme i pappen, og i bestefall umodne uten livserfaring?'' Jepp. Og i tillegg å knulle på seg en unge i fengsel der nede tyder vel ikke på enorm intelligens akkurat. Slike svar tyder strengt tatt heller ikke på det. 0 Siter
Gjest Sørlandsbanen Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Jeg skal ikke uttale meg om selve saken men jeg finner det litt fantastisk at 2 av 3 nå er gravide. Du er tatt for å ha smuglet flere kg stoff, du sitter fengslet i Bolivia i et høl av et fengsel, og så går du bort og blir gravid? Av alle ting? 0 Siter
Gjest smakløst Skrevet 20. september 2011 Skrevet 20. september 2011 Helt, helt hypotetisk så tror jeg nok jeg hadde vurdert risikoen for å bli tatt (med sprikende forklaringer etc. i kjølvannet) opp mot risikoen ved å innvie andre i smuglerplanene mine. Tror ikke disse jentene er dummere enn andre ungdommer på deres alder - dvs. at de har nok liten grad av livserfaring, evne til risikovurdering og til å fatte konsekvensene av det de gjør. Når jeg tenker meg om, er de forhåpentligvis litt under snittet. Ihvertfall hvis vi tar med i betraktningen at de færreste ungdommer involverer seg i smugling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.