Gå til innhold

Lang dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

De søte små er sju år i dag. Og min farmor døde. Jeg måtte bare si det til noen.

Av og til er det ekstra tungt å være alene.

Skrevet

*klem*

Gleden og sorgen, livet og døden. Så rart det må være å miste en av sine kjære samtidig som man feirer livet på enn annen arena. Du får bare bruke oss her inne til å dele tanker med hvis vi kan være til noen hjelp.

Gjest Niccolina
Skrevet

Det kan jeg godt forstå!

Noen kommer, noen går, Noen dør i livets vår, sa bestefaren min bestandig. Jeg skjønner hva han mener.

Så flott at du fikk ha farmoren din så lenge. Men nettopp derfor er det så vondt når de forsvinner. De har alltid vært der.

Håper dere har spist kake og kost dere likevel. :-)

Skrevet

*klem*

Gleden og sorgen, livet og døden. Så rart det må være å miste en av sine kjære samtidig som man feirer livet på enn annen arena. Du får bare bruke oss her inne til å dele tanker med hvis vi kan være til noen hjelp.

Takk. :0)

Om jeg skulle være trist for noe, så er det mangelen på tristhet. Det er bare, som du sa, rart. Jeg var ikke nær min farmor på noe som helst måte. Hun var et menneske som ikke var nær noen hele livet, hun var ikke "i seg selv". Hun led masse igjennom livet, og mye av det var hun selv årsak til. Åkeren hun sådde er tørr og kald.

Og feiret har vi gjort oppi det hele, enda mer feiring til helgen når pappaen kommer, midt i begravelser og hele sulamitten. Rart. Ungene er glade og fornøyde, heldigvis.

Skrevet

Det kan jeg godt forstå!

Noen kommer, noen går, Noen dør i livets vår, sa bestefaren min bestandig. Jeg skjønner hva han mener.

Så flott at du fikk ha farmoren din så lenge. Men nettopp derfor er det så vondt når de forsvinner. De har alltid vært der.

Håper dere har spist kake og kost dere likevel. :-)

Takk, vi har kost oss ja. Jeg var ikke nær farmor på noe vis. Så jeg er ikke lei meg, og det er jeg litt lei meg for.

Gjest Niccolina
Skrevet

Takk, vi har kost oss ja. Jeg var ikke nær farmor på noe vis. Så jeg er ikke lei meg, og det er jeg litt lei meg for.

Ah, ok. Men slik er det også noen ganger. Du har ihvertfall empati og samvittighet. :-)

Skrevet

Slekt skal følge slekters gang.

Men vemodig er det uansett. Skjønner godt at du får spesielle tanker på en slik dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...