Gå til innhold

Tenker du sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest befriende tanke
Skrevet

Av og til tenker jeg på hvor godt det må ha vært ikke å ha blitt født.

Er det flere som tenker sånn?

Skrevet

Nei. Jeg har det kjempefint og nyter livet - hver eneste dag. :o)

Skrevet

Nei, kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i det.

Jeg er glad for at jeg ble født.

Skrevet

Nei, jeg tenker ikke slik.

Men jeg kan vel ha tenkt det i korte øyeblikk i tunge stunder. Heldigvis både sjelden og lenge siden.

Skrevet

Nei. Men det hender jeg tenker at foreldrene mine burde skaffet seg en hund istedet...!

*pragmatisk*

Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt.

Men det hender at jeg tenker over hvor glad jeg er for at jeg fortsatt lever. Alt jeg ville gått glipp av om jeg hadde dødd den gangen jeg fikk kreftdiagnosen.

Skrevet

Har vel hendt jeg har hatt det tungt å tenkt :hvorfor ble jeg født,men tenker ikke mye på den biten,jeg er heller glad jeg lever å har en fantastisk sønn og flotte mennesker rundt meg :)

Gjest Niccolina
Skrevet

Hadde jeg ikke vært født hadde jeg ikke eksistert, og kunne heller ikke vurdert hvorvidt det var deilig eller ei.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt.... Da jeg var liten tenkte jeg innimellom på hvor heldig jeg var at _akkurat_ jeg ble født ;)

Jeg har alltid følt at livet har vært flott, men det handler sikkert også om at jeg har valgt å dvele ved alt det bra i livet mitt :)

Skrevet

Nei. Uansett hvordan man syns livet er, så er man heldig som har blitt født, slik tenker jeg.

Skrevet

Tror aldri jeg har tenkt jeg ikke ønsket jeg var født, men det har nok hendt at en tanke om at det hadde vært deilig å slippe unna livet, har truffet meg.

Skrevet

nei, tenker heller motsatt. At det er kjempeflaks at mine forfedre traff hverandre akkurat da de gjorde og alle tilfeldigheter som gjorde at akkurat jeg ble født.

flaks!

Skrevet

Nei, jeg bruker ikke å tenke sånn. Kan heller ikke huske at jeg noenganghar tenkt det. Men det er mulig jeg tenkte det i den perioden på barneskolen da jeg ble mobba.

Gjest befriende tanke
Skrevet

Det kunne jeg ønske ja. Livet mitt er en trist sak.

Hele tiden? Hvorfor? Hva skal til for at du skal få det bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...