Gå til innhold

Frp-topp innrømmer sex-kjøp i Latvia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• morsan

15

• frosken

4

• Louis Cyphre

4

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke menneskehandel hvis det er frivillig. Og tro det eller ei, mange gjør faktisk dette frivilling. Og det bør de få lov til, uten at moralister som deg behøver å blande seg inn.

Det er ufattelig naivt å tro at det ikke dreier seg om menneskehandel.

Du tror vel også at hun virkelig er forelsket i ham, og hadde sex med ham av den grunn?

Så ufattelig naivt av deg!

Det er ufattelig naivt å tro at det ikke dreier seg om menneskehandel.

Du tror vel også at hun virkelig er forelsket i ham, og hadde sex med ham av den grunn?

Så ufattelig naivt av deg!

Man behøver ikke være forelsket for å ta betalt for å ha sex med noen. Et innlegg her i går eller dagen før viser jo at flere kvinner ville takket ja til 150.000 for et ligg. Våkn opp til den virkelige verden. Noen kvinner velger faktisk helt frivillig å selge underlivet sitt for penger. Sjela deres er neppe involvert.

Man behøver ikke være forelsket for å ta betalt for å ha sex med noen. Et innlegg her i går eller dagen før viser jo at flere kvinner ville takket ja til 150.000 for et ligg. Våkn opp til den virkelige verden. Noen kvinner velger faktisk helt frivillig å selge underlivet sitt for penger. Sjela deres er neppe involvert.

Og MANGE kvinner blir trafikkert, og solgt til bordeller slik som denne mannen besøkte.

Våkn opp til den virkelige verden.

''Relevansen av at det er Frp er jo nettopp at de markedsfører seg svært populistisk, og som "lov og orden-partiet".''

Tøv igjen. FrP stemte mot denne absurde loven som er ventresidens verk, med støtte av likesinnede kristenfundametalister.

''FrP stemte mot denne absurde loven ''

Jammen DA har han selvsagt rett til å bryte den! Sier seg jo selv!

Det er mange politikere og kjendiser som benytter seg av tjenester fra de prostituerte, til og med inne på Stortinget så jeg synes det blir helt feil å henge ut en person.

Statestikker sier også at 1 av 10 menn benytter seg av prostituerte så alle kjenner garantert en eller annen mann som har gjør det. Men selvfølgelig er det ikke noe man innrømmer - ikke på dol i hvert fall.

''så alle kjenner garantert en eller annen mann som har gjør det. Men selvfølgelig er det ikke noe man innrømmer ''

Det er godt mulig vi alle kjenner noen som har benyttet seg av prostituerte, men det er jo ikke sikkert at vi _vet om det_, og da har man jo heller intet å "innrømme".

Annonse

Og MANGE kvinner blir trafikkert, og solgt til bordeller slik som denne mannen besøkte.

Våkn opp til den virkelige verden.

Jeg vet at det finnes menneskehandel. Jeg benekter ikke det. Det er du som prøver å få det til å fremstå som om ingen selger underlivet sitt frivillig. Og det er feil! Eller sier Nettavisen noe annet?

''Det er så typisk Frp at når det er Frp som begår lovbrudd så er det en "ikke-sak".''

Heldigvis var dog ikke Hoksrud så dum at han påsto at det var en ikke-sak - han sa vel at han angret... I alle fall der jeg har lest. Men, det er jo noen andre, her inne som tydeligvis synes det er en kjekk ting å gjøre - gjerne med ungdommer på slep, så man viser dem hvordan man oppfører seg...

''Men, det er jo noen andre, her inne som tydeligvis synes det er en kjekk ting å gjøre - gjerne med ungdommer på slep, så man viser dem hvordan man oppfører seg...''

Mange samfunn har ymse "overgansritualer" for å markere at guttene blir menn....

Jeg vet at det finnes menneskehandel. Jeg benekter ikke det. Det er du som prøver å få det til å fremstå som om ingen selger underlivet sitt frivillig. Og det er feil! Eller sier Nettavisen noe annet?

''Jeg vet at det finnes menneskehandel. Jeg benekter ikke det. Det er du som prøver å få det til å fremstå som om ingen selger underlivet sitt frivillig.''

At man finner noen som gjør det "frivillig" (eller til og med frivillig) er selvsagt ingen grunn til at det skal være lovlig å kjøpe sex, som i all hovedsak (og spesielt i Latvia) foretår med menneskehandel.

At du overhodet kan forsvare dette er skammelig!

Når man ser ut som han der, så er det vel den eneste måten å få seg noe på. Når det er sagt, så er dette å fortrekke fremfor at han skulle sette seg i boblebadet sammen med de FRPu'erne han hadde med seg på denne "private" turen.

Ikke alle politikere er dumme, men alle dumme politikere er FRP'ere. Eller var det horekunder? Eller var det overgrepshomser med kamera?

''Jeg vet at det finnes menneskehandel. Jeg benekter ikke det. Det er du som prøver å få det til å fremstå som om ingen selger underlivet sitt frivillig.''

At man finner noen som gjør det "frivillig" (eller til og med frivillig) er selvsagt ingen grunn til at det skal være lovlig å kjøpe sex, som i all hovedsak (og spesielt i Latvia) foretår med menneskehandel.

At du overhodet kan forsvare dette er skammelig!

Hvor har jeg sagt at det skal være lovlig? Jeg er tilhenger av at det skal være forbudt å både selge å kjøpe sex. Jeg sier at noen gjør dette frivillig. Alle tilfeller handler altså ikke om menneskehandel. Rydd opp i hue!

''så alle kjenner garantert en eller annen mann som har gjør det. Men selvfølgelig er det ikke noe man innrømmer ''

Det er godt mulig vi alle kjenner noen som har benyttet seg av prostituerte, men det er jo ikke sikkert at vi _vet om det_, og da har man jo heller intet å "innrømme".

Og jeg har taushetsplikt så jeg kan ikke fortelle om noen heller så.

Og jeg har taushetsplikt så jeg kan ikke fortelle om noen heller så.

Jeg vet ihvertfall ikke om noen i min omgangskrets som det ryktes om omgang med prostituerte. Men de spiser hjemmelagede kaker kjøpt under idrettsarrangementer, så helt ufarlig lever de dog ikke ;-)

Annonse

Gjest Nord og ned.

''FrP stemte mot denne absurde loven ''

Jammen DA har han selvsagt rett til å bryte den! Sier seg jo selv!

Utgangspunktet er beskylding om dobbelmoral.

Prøv en gang til og se om du greier lese det du kommenterer i kontekst.

Det er egentlig skremmende hvordan Frp er overrepresentert hva angår kriminalitet. Selvsagt har alle andre parti sine svin på skogen, men Frp synes å være i en særklasse.

Det er vel derfor de raste ned til litt over 10% forrige valg, og i Oslo så lå de bare ca 2% over SV!

Med vennlig hilsen

Jeg måtte smile litt da jeg googlet Hoksrud - hans etterfølger i FpU var Birkedal - og han konkurrerte med Søviknes om et eller annet topp-verv...

Guttegjengen....tja...vet ikke helt hva de skal kalles...

Men, det er jo utrolig trist for hans familie,- både kone og barn ser jeg.

tzatziki1365380058

Og dette gjaldt selvsagt loven mot homofili frem til 1972 også? eller?

Det er en ganske stor forskjell på å ha sex med en annen voksen person som vil det, enn det er å kjøpe sex av en sannsynligvis mye svakere part. Og hvor man støtter noe som vel er verdens skitneste og mest kvinneutbyttende industri.

Jeg mener ikke at alle prostituerte er hjelpeløse offer som ikke har noe valg, men MANGE prostituerte er hjelpeløse offer som ikke har noe valg. Jenter som utsettes for menneskehandel, vold, alle former for overgrep.

Det er temmelig naivt å tro at man skal bli kvitt denne type prostitusjon dersom man aksepterer prostitusjon i det hele tatt, og dermed legaliserer markedet for det.

Derfor er det STOR forskjell på en politiker som kjøper sex og en ev. homofil stortingsrepresentant før 1972 som hadde hatt sex med en annen voksen, i full overensstemmelse. Men det hadde likevel vært utrolig dumt av denne homofile stortingsrep'en, dersom han faktisk ønsket å bevare sin politiske karriere.

At mennesker som sitter på stortinget bryter norsk lov med viten og vilje, er så hårreisende dumt at det ikke er til å tro. Og det er i alle fall ingen ikke-sak.

Det er en ganske stor forskjell på å ha sex med en annen voksen person som vil det, enn det er å kjøpe sex av en sannsynligvis mye svakere part. Og hvor man støtter noe som vel er verdens skitneste og mest kvinneutbyttende industri.

Jeg mener ikke at alle prostituerte er hjelpeløse offer som ikke har noe valg, men MANGE prostituerte er hjelpeløse offer som ikke har noe valg. Jenter som utsettes for menneskehandel, vold, alle former for overgrep.

Det er temmelig naivt å tro at man skal bli kvitt denne type prostitusjon dersom man aksepterer prostitusjon i det hele tatt, og dermed legaliserer markedet for det.

Derfor er det STOR forskjell på en politiker som kjøper sex og en ev. homofil stortingsrepresentant før 1972 som hadde hatt sex med en annen voksen, i full overensstemmelse. Men det hadde likevel vært utrolig dumt av denne homofile stortingsrep'en, dersom han faktisk ønsket å bevare sin politiske karriere.

At mennesker som sitter på stortinget bryter norsk lov med viten og vilje, er så hårreisende dumt at det ikke er til å tro. Og det er i alle fall ingen ikke-sak.

Veldig enig i alt du skriver.

Man kan jo være tvilende til hvorvidt det er ille eller ikke at media driver sånn - men _uansett_ er det idiotisk av en såpass profilert person. Og moralsk forkastelig - mhp den industrien du snakker om.

Når man ser ut som han der, så er det vel den eneste måten å få seg noe på. Når det er sagt, så er dette å fortrekke fremfor at han skulle sette seg i boblebadet sammen med de FRPu'erne han hadde med seg på denne "private" turen.

Ikke alle politikere er dumme, men alle dumme politikere er FRP'ere. Eller var det horekunder? Eller var det overgrepshomser med kamera?

Ærlig talt, han har kone (ang å få seg...) Og dårlig å blande inn utseende.

Så lenge Frp lever av å henge ut andre folk, så ville det vært forskjellsbehadling hvis man ikke publiserte det.

Med vennlig hilsen

Hensynet til familien må veie mye tyngre enn å henge ut Frp toppen.

Tenkte TV2 på kona og barna hans da de gikk ut med dette mon tro... Jeg tviler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...