Gå til innhold

Frp-topp innrømmer sex-kjøp i Latvia

Anbefalte innlegg

Nå er vel verken kone eller barn hengt ut.

De rammes jo helt klart av at alle vet dette om mann/far.

Det er ille nok at mannen er utro. Enda verre er det at han var utro med en prostituert (=menneskesyn osv). Og aller verst er det at dette er noe alle vet og snakker om.

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• morsan

15

• frosken

4

• Louis Cyphre

4

Mest aktive i denne tråden

De rammes jo helt klart av at alle vet dette om mann/far.

Det er ille nok at mannen er utro. Enda verre er det at han var utro med en prostituert (=menneskesyn osv). Og aller verst er det at dette er noe alle vet og snakker om.

Joda, men hvis man skal tenke slik så kan man jo aldri offentliggjøre noen navn. For alle har pårørende/familie/venner.

Da blir det full sensur.

Med vennlig hilsen

Joda, men hvis man skal tenke slik så kan man jo aldri offentliggjøre noen navn. For alle har pårørende/familie/venner.

Da blir det full sensur.

Med vennlig hilsen

Det er jeg enig i.

Men det tv2 gjorde var jo adskillig 'mer' enn å 'offentliggjøre navn', da. Det er betenkelig at de lå i buskene og snikfilmet han i lengre tid. Hva hvis de ikke hadde tatt han på fersken? Er det riktig at en såpass stor nyhetsformilder tyr til slike metoder for å avsløre en politiker?

Gjest Nord og ned.

Da blir det full sensur.

Med vennlig hilsen

''Da blir det full sensur''

Du mener altså at det ble innført full senur da gapestokken ble avskaffet på 1800-tallet?

Ganske patetisk å holde på slik når man er stortingspolitiker. Og ingen bombe at det var en FrP'er som ble tatt i akkurat dette.

Men det verste var nesten beklagelsene hans på TV i går da han beklaget at han hadde "havnet" i en slik situasjon.

"Havnet" - hallo!?

Men jeg stiller virkelig spørsmål ved denne typen journalistikk og metoden de brukte (skjulte kameraer etc.) med det tydelige formåle å henge ut én spesiell politiker.

Ganske patetisk å holde på slik når man er stortingspolitiker. Og ingen bombe at det var en FrP'er som ble tatt i akkurat dette.

Men det verste var nesten beklagelsene hans på TV i går da han beklaget at han hadde "havnet" i en slik situasjon.

"Havnet" - hallo!?

Men jeg stiller virkelig spørsmål ved denne typen journalistikk og metoden de brukte (skjulte kameraer etc.) med det tydelige formåle å henge ut én spesiell politiker.

''"Havnet" - hallo!?''

Han har også uttalt at han ville betalt hva som helst for å få dette ugjort. Litt pussig ettersom han jo betalte 1600 kr _for å få det gjort_!

''Men jeg stiller virkelig spørsmål ved denne typen journalistikk og metoden de brukte (skjulte kameraer etc.) med det tydelige formåle å henge ut én spesiell politiker.''

Helt enig i det.

Men jaggu hadde tv2 flaks, da, ettersom Hoksrud 'aldri har gjort noe slik før', men likevel så klarte tv2 å treffe på den ene gangen han gjorde det....

Annonse

Det er jeg enig i.

Men det tv2 gjorde var jo adskillig 'mer' enn å 'offentliggjøre navn', da. Det er betenkelig at de lå i buskene og snikfilmet han i lengre tid. Hva hvis de ikke hadde tatt han på fersken? Er det riktig at en såpass stor nyhetsformilder tyr til slike metoder for å avsløre en politiker?

Det skulle ikke forundre meg om dette er noe som mannen gjør når han er i utlandet, for TV2 fikk jo et tips. De filmet ikke helt på måfå, det var en grunn til at det var akkurat denne mannen som fikk en person med skjult kamera etter seg.

Det skulle ikke forundre meg om dette er noe som mannen gjør når han er i utlandet, for TV2 fikk jo et tips. De filmet ikke helt på måfå, det var en grunn til at det var akkurat denne mannen som fikk en person med skjult kamera etter seg.

Ja, det virker ikke troverdig at dette aaaldri skal ha skjedd før....

Ja, det virker ikke troverdig at dette aaaldri skal ha skjedd før....

Hehe, det kan man trygt si.

Og det er ikke slik at alle i FrP har TV2 i hælene når de reiser, liksom, og at det var ren flaks som gjorde at de fikk fanget akkurat dette på film.

''"Havnet" - hallo!?''

Han har også uttalt at han ville betalt hva som helst for å få dette ugjort. Litt pussig ettersom han jo betalte 1600 kr _for å få det gjort_!

''Men jeg stiller virkelig spørsmål ved denne typen journalistikk og metoden de brukte (skjulte kameraer etc.) med det tydelige formåle å henge ut én spesiell politiker.''

Helt enig i det.

Men jaggu hadde tv2 flaks, da, ettersom Hoksrud 'aldri har gjort noe slik før', men likevel så klarte tv2 å treffe på den ene gangen han gjorde det....

''Men jaggu hadde tv2 flaks, da, ettersom Hoksrud 'aldri har gjort noe slik før', men likevel så klarte tv2 å treffe på den ene gangen han gjorde det....''

Det har du rett i - griseflaks! :P

Gjest hadsgijhaods

Så lenge Frp lever av å henge ut andre folk, så ville det vært forskjellsbehadling hvis man ikke publiserte det.

Med vennlig hilsen

''Så lenge Frp lever av å henge ut andre folk, så ville det vært forskjellsbehadling hvis man ikke publiserte det.''

Tønne lever ikke lenger. Så nå er det visst på tide at en Frp-er ikke lever lenger heller for at media og sør skal få oppfyllt sine normer for rettferdighet og likhet. Ante ikke at du hadde sympatier med sånne nærmest boldtørstige media, sør.

*nøff nøff* :-)

Litt komisk hvem som i Sivs fravær fronter partiet og snakker høyt om lov og orden og ansvar - Per Sandberg!:

''I januar 1997 ble Sandberg dømt for å ha slått og skallet ned en asylsøker på en privatfest i Levanger 2. februar 1995.[15] Sandberg fikk en bot på kr 3000.[16]

I 2006, mens han var leder av Stortingets transportkomité, ble han dømt for overtredelse av trafikkloven, da han ble tatt i å kjøre i 100 km/t i en 60-sone. Han ble dømt til 21 dagers betinget fengsel, inndragelse av førerkort i 8 måneder, og et forelegg på kr. 9000''

Annonse

Litt komisk hvem som i Sivs fravær fronter partiet og snakker høyt om lov og orden og ansvar - Per Sandberg!:

''I januar 1997 ble Sandberg dømt for å ha slått og skallet ned en asylsøker på en privatfest i Levanger 2. februar 1995.[15] Sandberg fikk en bot på kr 3000.[16]

I 2006, mens han var leder av Stortingets transportkomité, ble han dømt for overtredelse av trafikkloven, da han ble tatt i å kjøre i 100 km/t i en 60-sone. Han ble dømt til 21 dagers betinget fengsel, inndragelse av førerkort i 8 måneder, og et forelegg på kr. 9000''

:flirer:

Med vennlig hilsen

Ja, det er litt av en gjeng! :-)

Ja, det er litt av en gjeng! :-)

''Ja, det er litt av en gjeng! :-)''

Når du sier det slik minnes jeg på at en god del liker nettopp det at FrP representerer noe annet enn A4-mannen :/. Skal se FrP vinner enkelte tilhengere på dette - men mister antakelig langt flere.

''Ja, det er litt av en gjeng! :-)''

Når du sier det slik minnes jeg på at en god del liker nettopp det at FrP representerer noe annet enn A4-mannen :/. Skal se FrP vinner enkelte tilhengere på dette - men mister antakelig langt flere.

''Når du sier det slik minnes jeg på at en god del liker nettopp det at FrP representerer noe annet enn A4-mannen :/. Skal se FrP vinner enkelte tilhengere på dette - men mister antakelig langt flere.''

Ja, jeg finner ikke igjen det nå, men jeg leste noe før i dag (eller var det på nyhetene?) en kommentar om at mange frp'ere nok har en annen vurdering av hva som er akseptabelt eller ikke innen slike områder.

Vi ser det jo i debatten over alt - noen er veldig snare med å bagatellisere det som har skjedd.

''Når du sier det slik minnes jeg på at en god del liker nettopp det at FrP representerer noe annet enn A4-mannen :/. Skal se FrP vinner enkelte tilhengere på dette - men mister antakelig langt flere.''

Ja, jeg finner ikke igjen det nå, men jeg leste noe før i dag (eller var det på nyhetene?) en kommentar om at mange frp'ere nok har en annen vurdering av hva som er akseptabelt eller ikke innen slike områder.

Vi ser det jo i debatten over alt - noen er veldig snare med å bagatellisere det som har skjedd.

''Vi ser det jo i debatten over alt - noen er veldig snare med å bagatellisere det som har skjedd.''

Det er strengt tatt også en bagatall. Pedo-ordføreren og SV-halliken er mer alvorlige saker.

''Vi ser det jo i debatten over alt - noen er veldig snare med å bagatellisere det som har skjedd.''

Det er strengt tatt også en bagatall. Pedo-ordføreren og SV-halliken er mer alvorlige saker.

Man kan nesten alltid finne mer alvorlige saker. Man skal ikke la være å omtale ting fordi det finnes noe som er verre.

Og egen skyld blir ikke mindre av at andre har skyld i noe verre.

Gjest Nord og ned.

''noen er veldig snare med å bagatellisere det som har skjedd''

Har tanken streifet deg at det skyldes det faktum at dette _er_ en bagatell? et brudd på en svært kontroversiell 3 år gammel lov som en stor del av befolkningen er i mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...