Gå til innhold

Velge strømleverandør

Anbefalte innlegg

Gjest disco line

Jeg har ikke byttet strømleverandør på mange år, og var innom konkurransetilsynet sin oversikt for å bli litt klokere på hvem jeg bør velge. Dessverre skjønner jeg ikke noe av den oversikten som kommer opp der!? Jeg trodde jeg hadde en av markedslederne, men den ligger visstnok helt nede på 14.plass, og det skiller hele 1,09 øre/kWh. Så må jeg huske å ta med fastbeløpet på 96 kr/år på den som er nr.1. Kunne de ikke bare ha laget en oversikt som viser de faktiske kostnadene ved å velge en leverandør.

Noen tips på hvem jeg BØR velge?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370197-velge-str%C3%B8mleverand%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest disco line

Her kan du se hvem som er billigst:

http://www.dinside.no/104469/dinsides-stromkalkulator

Etter det jeg vet skal Telinet IKKE være seriøse, så velg noen andre enn dem.

Med vennlig hilsen

Lønner det seg med fastpris tro?

På Gudbrandsdal så tilbyr de ett år fastpris med følgende betingelser: Gjeldende pris: 0,496 kr (inkl. mva). Var ikke strømprisen langt over 1 krona i fjor vinter?

Annonse

Gjest helt grønn

Lønner det seg med fastpris tro?

På Gudbrandsdal så tilbyr de ett år fastpris med følgende betingelser: Gjeldende pris: 0,496 kr (inkl. mva). Var ikke strømprisen langt over 1 krona i fjor vinter?

'' Var ikke strømprisen langt over 1 krona i fjor vinter?''

Stemmer det. Regner med at det jobbert hard med å tappe ned magasinere slik at vi kan glede oss til slike priser til vinteren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...