Gå til innhold

Kos å ha hunden i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg hadde hatt hund, så hadde jeg ikke gjort det nei. Ønsker ikke å få alle mulige slags bakterier oppi senga. Hunden går jo ute, blir sølete, lukter i rompa på andre hunder osv. Så nei.

Det samme gjelder katter som går ute. Jeg vil ikke ha dem i senga (selv om katter flest, med sin hyppige vasking, er langt rensligere enn hunder).

En innekatt derimot, er helt greit å ha i senga.

Annonse

Hvis jeg hadde hatt hund, så hadde jeg ikke gjort det nei. Ønsker ikke å få alle mulige slags bakterier oppi senga. Hunden går jo ute, blir sølete, lukter i rompa på andre hunder osv. Så nei.

Det samme gjelder katter som går ute. Jeg vil ikke ha dem i senga (selv om katter flest, med sin hyppige vasking, er langt rensligere enn hunder).

En innekatt derimot, er helt greit å ha i senga.

'' lukter i rompa på andre hunder ''

Verre er det vel hva hunden gjør meg egen rumpe? ;-)

''Det samme gjelder katter som går ute. Jeg vil ikke ha dem i senga (selv om katter flest, med sin hyppige vasking, er langt rensligere enn hunder).''

Nåja, de vasker seg ofte, men det kan godt hende at tunga som sveiper over pelsen just nu for bare få minutter siden var rundt en mus som pus hadde spist. Og de vasker seg jo "der bak" de også, og drar det ut over pelsen etterpå...;-)

Nei, æææsj. For noe griseri. Da jeg hadde hund sov den i gangen, på selvvalgt plass, slik at han hadde oversikt over alle soveromsdørene. Nå har jeg katt, og den ene gangen jeg fant den i senga ble den rett og slett kasta resolutt ut igjen, før jeg skifta på hele senga. Dessuten er jeg såpass glad i mannen min at jeg vil beholde han. Husdyr i senga hadde vært skillsmissegrunn.

'' lukter i rompa på andre hunder ''

Verre er det vel hva hunden gjør meg egen rumpe? ;-)

''Det samme gjelder katter som går ute. Jeg vil ikke ha dem i senga (selv om katter flest, med sin hyppige vasking, er langt rensligere enn hunder).''

Nåja, de vasker seg ofte, men det kan godt hende at tunga som sveiper over pelsen just nu for bare få minutter siden var rundt en mus som pus hadde spist. Og de vasker seg jo "der bak" de også, og drar det ut over pelsen etterpå...;-)

Katter starter øverst, og jobber seg nedover. "Der bak" tar de helt til slutt, så det er tull at de "gnir" dette overalt etterpå. De er svært renslige av natur.

Æsj, jeg synes det er ekkelt med hunder i sengen. Hunder er ikke veldig renslige (i hvertfall ikke som katter), og liker å rulle seg rundt i alt mulig. Aldri om jeg vil ha dem i mitt sengetøy....

Men jeg er ikke et hundemenneske, antar jeg ville sett litt annerledes på det om jeg var.

Æsj, jeg synes det er ekkelt med hunder i sengen. Hunder er ikke veldig renslige (i hvertfall ikke som katter), og liker å rulle seg rundt i alt mulig. Aldri om jeg vil ha dem i mitt sengetøy....

Men jeg er ikke et hundemenneske, antar jeg ville sett litt annerledes på det om jeg var.

''Men jeg er ikke et hundemenneske, antar jeg ville sett litt annerledes på det om jeg var.''

Og for å ta den litt lenger: Egne hunder er også noe helt annet enn andres hunder. Jeg ville ikke ha likt å ha en fremmed hund i sengen. Ikke andres barn heller, for den sak skyld :P

Annonse

''Men jeg er ikke et hundemenneske, antar jeg ville sett litt annerledes på det om jeg var.''

Og for å ta den litt lenger: Egne hunder er også noe helt annet enn andres hunder. Jeg ville ikke ha likt å ha en fremmed hund i sengen. Ikke andres barn heller, for den sak skyld :P

Skriver under. Selv om jeg har hatt to andres hunder i senga en gang. Men andres barn vil jeg ikke ha i senga.

''Hunder er ikke veldig renslige (i hvertfall ikke som katter),''

Det kommer vel an på.

Katten vår slikker pelsen sent og tidlig, men det er jo en utekatt, da, og fanger jo mus.

Min barndoms hund var en bedagelig sofahund som badet regelmessig.Jeg betviler at hunden var mer skitten i pelsen enn katten.

Begge dyrene slikket seg i baken, så der stiller de likt.

''Ikke andres barn heller, for den sak skyld :P''

Enig! *he he*

Nei, æææsj. For noe griseri. Da jeg hadde hund sov den i gangen, på selvvalgt plass, slik at han hadde oversikt over alle soveromsdørene. Nå har jeg katt, og den ene gangen jeg fant den i senga ble den rett og slett kasta resolutt ut igjen, før jeg skifta på hele senga. Dessuten er jeg såpass glad i mannen min at jeg vil beholde han. Husdyr i senga hadde vært skillsmissegrunn.

''den ene gangen jeg fant den i senga ble den rett og slett kasta resolutt ut igjen, før jeg skifta på hele senga. ''

Oi! Lurer på om du har hatt unger oppi senga med samme bukse som de har hatt på seg utendørs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...