Gå til innhold

Kos å ha hunden i senga

Anbefalte innlegg

''den ene gangen jeg fant den i senga ble den rett og slett kasta resolutt ut igjen, før jeg skifta på hele senga. ''

Oi! Lurer på om du har hatt unger oppi senga med samme bukse som de har hatt på seg utendørs.

''Oi! Lurer på om du har hatt unger oppi senga med samme bukse som de har hatt på seg utendørs.

''

Det tror jeg faktisk ikke jeg har. Mine unger har ikke noe med å leke oppi sengen min. Og den tida de var så små at de rota seg rundt i møkka ute, ble de skiftet på tøy da de kom inn.

Men nå er det jo tross alt -litt- forskjell på en bikkje/katt og en unge da. En unge har som regel litt mindre pels!, slikker og snufser ikke seg selv eller naboen i bakparten, og har aldri hatt flått eller lopper. Som regel ta de også på seg på beina når de kommer inn, i motsetning til bikkja/katten (naturlig nok).

Fortsetter under...

''Oi! Lurer på om du har hatt unger oppi senga med samme bukse som de har hatt på seg utendørs.

''

Det tror jeg faktisk ikke jeg har. Mine unger har ikke noe med å leke oppi sengen min. Og den tida de var så små at de rota seg rundt i møkka ute, ble de skiftet på tøy da de kom inn.

Men nå er det jo tross alt -litt- forskjell på en bikkje/katt og en unge da. En unge har som regel litt mindre pels!, slikker og snufser ikke seg selv eller naboen i bakparten, og har aldri hatt flått eller lopper. Som regel ta de også på seg på beina når de kommer inn, i motsetning til bikkja/katten (naturlig nok).

Ja, det er forskjell på barn og hund/katt, og vi har ikke vår katt oppi senga. Men med mindre man er allergisk synes jeg det er voldsomt å skifte på hele senga bare fordi man tok katta på fersk gjerning i å ta seg en strekk.

Ja, det er forskjell på barn og hund/katt, og vi har ikke vår katt oppi senga. Men med mindre man er allergisk synes jeg det er voldsomt å skifte på hele senga bare fordi man tok katta på fersk gjerning i å ta seg en strekk.

Og når jeg skal legge meg foretrekker jeg å ligge alene/sammen med mannen, og ikke i tillegg en masse løse kattehår og flere basselusker enn det strengt tatt trenger å være. Jeg har derimot ingen problemer med å innrømme at jeg kanskje er "bitte-litte-granne" sær. I følge min gode venninne som deler seng med mann og tre katter og syns jeg er -veldig- pirkete

Ikke hjemme, men i campingvogna får han lov hvis det bare er meg og bikkjedyret som er der (ikke plass i senga hvis gubben også er med...). Hjemme har han senga si i gangen (bikkjedyret altså, ikke gubben).

'' Hjemme har han senga si i gangen (bikkjedyret altså, ikke gubben).''

*he he*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...