Gå til innhold

hvilke herresko er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lilletuulla

De der var jo ikke noe fine...! (kanskje ok for en eldre mann, men vi snakker mann pa 27 her.)

Annonse

De der var jo ikke noe fine...! (kanskje ok for en eldre mann, men vi snakker mann pa 27 her.)

Om Debenhams ikke er et krav, så hadde jeg gått for disse:

http://www.shoon.com/mens-shoes/shoes-formal-shoes/steptronic-williams-slipon-brown.htm

Gjest lilletuulla

Jeg tror ikke noen likte skoene du valgte ;)

Hvorfor skal du absolutt shoppe på Debenhams, forresten? Kun eldre mennesker handler der her jeg bor.

Hvem har sagt at jeg absolutt skal handle pa debenhams? Det er nok feil aldersgruppe som henger her inne...

Hvem har sagt at jeg absolutt skal handle pa debenhams? Det er nok feil aldersgruppe som henger her inne...

Vel, du linket til to forskjellige sko fra Debenhams.

Både jeg og candyqueen er på din alder, så jeg betviler det har noe med alder å gjøre.

Begge er pene, men jeg ville kjøpt den første fordi slike lisser på sidene har lett for å ryke. Den linken som en annen her har lagt ut, med sko med lisser, ville jeg ikke valgt. Det er mye enklere og raskere å ta på seg sko uten lisser, selv kjøper jeg aldri sko med lisser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...