Gå til innhold

Hvilke boots/støvletter/ankelboots i høst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

6

• tonie

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjøpte et par som ligner disse veldig på salg i fjor (bare i lyst/natur skinn), og de er ypperlige og behagelige til hverdags:

http://www.bubetti.com/dk/kollektion/dame_efteraar_2011/6682.htm

Til fest, til skjørt eller når jeg pynter meg litt velger jeg nok noe annet.

Sko med kilehæl er iallefall det store i høst/vinter :)

''Sko med kilehæl er iallefall det store i høst/vinter :)''

Ja, det har jo vært på topp en god stund nå. Selv synes jeg kilehæl er fint på sandaler/espadrillos, men jeg liker det ikke på pumps og støvletter.

Men jeg er jo foreldet når det gjelder mote, da :P

Ja, det har jo vært på topp en god stund nå. Selv synes jeg kilehæl er fint på sandaler/espadrillos, men jeg liker det ikke på pumps og støvletter.

''Men jeg er jo foreldet når det gjelder mote, da :P''

Neida, du har bare stil og klasse! ;-) ;-)

*mener akkurat det samme om kilehæl*

Annonse

Synes det er lekkert så lenge støvlettene ikke blir seende for "klumpete" ut ;)

Synes det er lekkert så lenge støvlettene ikke blir seende for "klumpete" ut ;)

''Synes det er lekkert så lenge støvlettene ikke blir seende for "klumpete" ut''

Jeg synes det stort sett bestandig ser klumpete ut. I hvertfall er det mer elegant med annen hæl!

''Synes det er lekkert så lenge støvlettene ikke blir seende for "klumpete" ut''

Jeg synes det stort sett bestandig ser klumpete ut. I hvertfall er det mer elegant med annen hæl!

Jeg sier som Ole Brumm: "Ja, takk til begge deler" ;)

Annonse

Her er ett kjærringmedlem til *rekker-opp-hånda*.

Kilehæl kan være in så mye det vil for meg, de klumpene der kommer aldri på mine nette føtter. ;-)

I følge What Not to Wear-guruene Trinny og Susanna er kilehæl å foretrekke dersom man har kraftige ankler/legger, så vi som kan klare oss uten dette "hjelpemiddelet" kan jo gjøre det ;-) ;-)

Det finnes bare en ting å si om kilehæl: STYGT! *grøss*

Begynner å tro jeg er den eneste med god smak her inne! *hostekule*

Jeg har to par sko med kilehæl (ene er ankelboots), og synes de er tøffe :) Dessuten er de mye bedre å gå med enn andre sko med høye hæler ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...