Gå til innhold

Hvilke boots/støvletter/ankelboots i høst?

Anbefalte innlegg

Her er ett kjærringmedlem til *rekker-opp-hånda*.

Kilehæl kan være in så mye det vil for meg, de klumpene der kommer aldri på mine nette føtter. ;-)

Jeg har str 40, så sikkert derfor jeg også kler kilehæl (siden føttene kanskje ikke er like nette som dine :P)

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

6

• tonie

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg har str 40, så sikkert derfor jeg også kler kilehæl (siden føttene kanskje ikke er like nette som dine :P)

Har du str 40, du som er så lita?

Eller husker jeg feil? Mener å huske at du er en del kortere en meg på 177.

Begynner å tro jeg er den eneste med god smak her inne! *hostekule*

Jeg har to par sko med kilehæl (ene er ankelboots), og synes de er tøffe :) Dessuten er de mye bedre å gå med enn andre sko med høye hæler ;)

Jeg har også to par:) Kilehælene som er nå er mye nettere enn de klumpegreiene som har vært før. Jeg synes de er lekre!

Mulig - har slanke legger og smale ankler, og størrelse 36-37 i sko. Synes kilehæl ser helt jævlig ut, både på meg selv og andre. Jeg er svært lite opptatt av mote, og har aldri greid å følge disse stadige skiftene. Har derfor bare bestemt meg for at jeg må følge min egen smak. :-)

*Rusler-ut-av-en-tråd-om-moter-som-jeg-ikke-har-noe-å-gjøre-i*

Begynner å tro jeg er den eneste med god smak her inne! *hostekule*

Jeg har to par sko med kilehæl (ene er ankelboots), og synes de er tøffe :) Dessuten er de mye bedre å gå med enn andre sko med høye hæler ;)

Synes du virkelig at dette er pent?!

http://bloggfiler.no/maritbe.blogg.no/images/322559-11-1284479647863.jpg

Jeg har et par som er nesten identiske med disse:

http://www.brandos.no/juicy-couture/candid-j970125-001-suede-black/a35050

Jeg synes det er pent:) Og så er de utrolig gode å gå i, i forhold til vanlige sko med såpass mye hæl. Kjempegode, rett og slett!

Annonse

Jeg synes det er pent:) Og så er de utrolig gode å gå i, i forhold til vanlige sko med såpass mye hæl. Kjempegode, rett og slett!

Bra at smaken er forskjellig! :o) Jeg synes de lignet på slike sko som kinesiske kvinner måtte ha til sine forkrøplede føtter før i tiden.

Er det ikke fryktelig ubehagelig å gå på tærne? For det aller meste av vekten havner jo på tåballene med de skoene der?

Mulig - har slanke legger og smale ankler, og størrelse 36-37 i sko. Synes kilehæl ser helt jævlig ut, både på meg selv og andre. Jeg er svært lite opptatt av mote, og har aldri greid å følge disse stadige skiftene. Har derfor bare bestemt meg for at jeg må følge min egen smak. :-)

*Rusler-ut-av-en-tråd-om-moter-som-jeg-ikke-har-noe-å-gjøre-i*

Jeg lar meg lett påvirke av moten, det skal jeg ha ;)

Elsker lekre sko, både med kilehæl og uten - NÅR det er moderne :P Tanta mi sier det betyr at jeg er tilpasningsdyktig, så jeg prøver å tenke at det er det som er grunnen til at jeg er lett påvirkelig :P

Jeg er 172 cm høy, så over snittet - det er bare du som er "veldig" høy ;)

Bruker fra str. 39-40 i sko...

''Jeg er 172 cm høy, så over snittet - det er bare du som er "veldig" høy''

Neiiida. Jeg er 176, morsan 177, snittet mellom oss tre skulle da bli noe sånt som 175, ergo er det du som er liten *trener på statistikk*.

Haha, det er jo nesten de skoa jeg skal til å ta på meg akkurat nå! ;)))

Er på vei ut døra for en tur til Oslo i helga, og føler meg råkul i disse skoa :P

PS: Satser på du ikke er i Oslo i helga, så blir du forskånet for synet :P

''Jeg er 172 cm høy, så over snittet - det er bare du som er "veldig" høy''

Neiiida. Jeg er 176, morsan 177, snittet mellom oss tre skulle da bli noe sånt som 175, ergo er det du som er liten *trener på statistikk*.

Jaja, godt noen er høyere enn meg;) Akkurat nå er jeg himla glad jeg ikke er høyere, for da er det langt større utvalg i kjekke menn :P

Annonse

Er på vei ut døra for en tur til Oslo i helga, og føler meg råkul i disse skoa :P

*hehe* Du blir sikkert knallfin! :o)

Jaja, godt noen er høyere enn meg;) Akkurat nå er jeg himla glad jeg ikke er høyere, for da er det langt større utvalg i kjekke menn :P

''Jaja, godt noen er høyere enn meg;) Akkurat nå er jeg himla glad jeg ikke er høyere, for da er det langt større utvalg i kjekke menn ''

Har en venninne på drøye 1,50 som stadig har påpekt at hun har en halvmeter flere menn enn meg å velge blant :P.

''Er på vei ut døra for en tur til Oslo i helga, og føler meg råkul i disse skoa :P''

Skal holde utkikk etter (ganske) høy og tynn dame med sorte kileboots!

''Jaja, godt noen er høyere enn meg;) Akkurat nå er jeg himla glad jeg ikke er høyere, for da er det langt større utvalg i kjekke menn ''

Har en venninne på drøye 1,50 som stadig har påpekt at hun har en halvmeter flere menn enn meg å velge blant :P.

''Har en venninne på drøye 1,50 som stadig har påpekt at hun har en halvmeter flere menn enn meg å velge blant :P.''

Nemlig. :o)

Husker en av de kjekke guttene på vgs en gang kommenterte til meg hvor liten jeg er. Jeg svarte bare blidt:"Ja, men tenk på det utvalget menn jeg har da, det er ikke mange menn som vil ha en kvinne som er særlig høyere enn dem nemlig!" Han måtte bare medgi at jeg hadde rett i det. :o)

*grøss*

Men det er nok mange ting jeg har som du syns er grusomme og ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...