Gå til innhold

Hva er det Facebook driver med?

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt ingen som har klart å svare på mitt spørsmål, enda så lang tråden er blitt. Utrolig!

Jeg spør altså hvordan FB får dette til, om de virkelig har tilgang på "alle" programmer du har brukt fra fødselen, det høres jo veldig merkelig ut (se linken jeg la ut).

Det rent tekniske, altså.

Det rent

Fortsetter under...

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

57

• Mammantil3

38

• morsan

23

• tonie

17

Mest aktive i denne tråden

Det er fortsatt ingen som har klart å svare på mitt spørsmål, enda så lang tråden er blitt. Utrolig!

Jeg spør altså hvordan FB får dette til, om de virkelig har tilgang på "alle" programmer du har brukt fra fødselen, det høres jo veldig merkelig ut (se linken jeg la ut).

Det rent tekniske, altså.

Det rent

Det er jo bare snakk om applikasjon man har koblet seg opp mot via Facebook - det skulle vel være en selvfølge å forstå, eller?

Jeg tror ikke FB vil legge ut annet enn det du allerede har delt, og bare det du har gjort innenfor FB's grenser.

Det ser ut til å komme en muliget for å legge til hendelser fra andre arenaer også, men det må du altså gjøre selv:

''Undertegnede ble medlem av Facebook lørdag 10. mars 2007. Men tidslinjen min strekker seg likevel tilbake til juni 1983.

Da ble jeg nemlig født.

Og Facebook ønsker nå å vite absolutt alt om deg. Tidslinje trenger nemlig ikke bare brukes til å vise ting du allerede har gjort. Den kan også brukes til å legge inn nye innlegg om ting som allerede har skjedd, gjerne for 28 år siden.

Dermed kan du for eksempel legge inn et bilde av deg selv som nyfødt. ''

http://www.dinside.no/878720/naa-vil-facebook-vite-alt

Annonse

''(Når det er sagt synes jeg ikke du skiller deg ut mht å være ovenfra-og-ned i denne tråden. Det er mer enn nok "*himle*" på motsatt side av gjerdet *s*)''

Jeg er fornøyd med å kommet frem til et nytt begrep : "himlefaktor". Dette er med andre ord en tråd med høy himlefaktor.

Takk for hjelpen;-)

Et god begrep! :-)

''Jeg merker meg at det er stadig flere som lar være å skru på pcen når vi er sammen, (tidligere kunne den stå på, eller personen kunne tom. sitte å glo på pcen mens h*n hadde besøk (!). Denslags er ikke så vanlig lenger.''

Du er ikke så mye sammen med tenåringer, eller? :)

Hva har det med saken å gjøre, det var snakk om voksnes bruk av facebook eller?

Ungdommene bruker data/media på en helt annen måte. Leste også i avisa i går at feks. nettsjekking har gått over til å bli mer ærlig. Tidligere pyntet folk på sannheten og la ut gamle bilder av seg selv. Nå er internett en såpass integrert del av vår hverdag at vi er blitt vant til å bruke det. Var det jeg mente... Men det tror jeg du skjønte....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...