Mrs D Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg var inne å gjorde akkurat dette igår :S Hva ER det som gjør at dere går på de statusmeldingene gang på gang? Ikke *en* gang har det vært hold i dem, og likevel poster dere uten å undersøke noe som helst før dere kopierere og limer inn mens dere tror der gjør dere selv og alle FB-vennene en storartet tjeneste. For noen år siden hevdet selskaper som Norman og Norton at den største "virus"utbredelsen på nett var alle oppkonstruerte mailene om virus folk videresendte til hele adresselista si uten å tenke. Bare i tilfelle, for å være på den sikre siden. Nå har dette just-in-case-tøvet blitt flyttet til statusfeltet på Facebook, og det er ikke hakket bedre. Folk går av hengslene og lar vær å tenke selv, hiver seg på igjen og igjen. Og ja, det imponerer meg IKKE en tøddel, denne tåpelige hangen til å informere gud og herman om noe som alltid viser seg å være falsk alarm en eller annen tulling starter og en annen tulling oversetter til norsk og sprer videre. Søppeltullinger kaller jeg sånne folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370277-facebook/page/3/#findComment-3234099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faustina Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva ER det som gjør at dere går på de statusmeldingene gang på gang? Ikke *en* gang har det vært hold i dem, og likevel poster dere uten å undersøke noe som helst før dere kopierere og limer inn mens dere tror der gjør dere selv og alle FB-vennene en storartet tjeneste. For noen år siden hevdet selskaper som Norman og Norton at den største "virus"utbredelsen på nett var alle oppkonstruerte mailene om virus folk videresendte til hele adresselista si uten å tenke. Bare i tilfelle, for å være på den sikre siden. Nå har dette just-in-case-tøvet blitt flyttet til statusfeltet på Facebook, og det er ikke hakket bedre. Folk går av hengslene og lar vær å tenke selv, hiver seg på igjen og igjen. Og ja, det imponerer meg IKKE en tøddel, denne tåpelige hangen til å informere gud og herman om noe som alltid viser seg å være falsk alarm en eller annen tulling starter og en annen tulling oversetter til norsk og sprer videre. Søppeltullinger kaller jeg sånne folk. Og der begynte jeg å lete etter liker-knappen igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370277-facebook/page/3/#findComment-3234104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Hva ER det som gjør at dere går på de statusmeldingene gang på gang? Ikke *en* gang har det vært hold i dem, og likevel poster dere uten å undersøke noe som helst før dere kopierere og limer inn mens dere tror der gjør dere selv og alle FB-vennene en storartet tjeneste. For noen år siden hevdet selskaper som Norman og Norton at den største "virus"utbredelsen på nett var alle oppkonstruerte mailene om virus folk videresendte til hele adresselista si uten å tenke. Bare i tilfelle, for å være på den sikre siden. Nå har dette just-in-case-tøvet blitt flyttet til statusfeltet på Facebook, og det er ikke hakket bedre. Folk går av hengslene og lar vær å tenke selv, hiver seg på igjen og igjen. Og ja, det imponerer meg IKKE en tøddel, denne tåpelige hangen til å informere gud og herman om noe som alltid viser seg å være falsk alarm en eller annen tulling starter og en annen tulling oversetter til norsk og sprer videre. Søppeltullinger kaller jeg sånne folk. Jeg hadde ikke det minste aning at dette kunne være tull. Men hva skjer når man har gjort dette da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370277-facebook/page/3/#findComment-3234122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg hadde ikke det minste aning at dette kunne være tull. Men hva skjer når man har gjort dette da? Det betyr vel at du har bedt folk stengte for ting på veggen din. Eller at du hvis vennene dine fulgte oppfordringa di stort sett snakker til deg selv når du skriver på veggen. Hadde ei venninne som skulle fikse på innstillingene sine og valgte "kun meg selv" på alt. Ikke skjønte ho hvorfor ho ikke fikk en eneste bursdagshilsen en gang. Snakke med seg sjøl kan man gjøre foran speilet på badet. 99,99% av sånne statuser er bare tøv opprinnelig laget av en eller annen som ikke har peiling men TROR h*n vet. Det smarteste er rett og slett å ignorere sånt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370277-facebook/page/3/#findComment-3234169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Det betyr vel at du har bedt folk stengte for ting på veggen din. Eller at du hvis vennene dine fulgte oppfordringa di stort sett snakker til deg selv når du skriver på veggen. Hadde ei venninne som skulle fikse på innstillingene sine og valgte "kun meg selv" på alt. Ikke skjønte ho hvorfor ho ikke fikk en eneste bursdagshilsen en gang. Snakke med seg sjøl kan man gjøre foran speilet på badet. 99,99% av sånne statuser er bare tøv opprinnelig laget av en eller annen som ikke har peiling men TROR h*n vet. Det smarteste er rett og slett å ignorere sånt. Hehe ok 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370277-facebook/page/3/#findComment-3234180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.