Gå til innhold

Hvor kjøper jeg Peach Canai?

Anbefalte innlegg

*he he*

Store plastøreringer hadde jeg mange av, men ikke rotpermanent! :-) Og Peach CanEi tror jeg bare jeg såvidt smakte på. Men husker vi drakk mye annet skvip...

*those were the days*

Jeg var heller ikke ivrig hverken på rotpermanent eller Peach Canei, men det gjaldt definitivt ikke for alle jenter i gjengen :D De ivrigste kunne trekke i pumps på disco også, herre hvordan vi så ut. Som små kjerrringer vettu :)

Selv husker jeg det som det gikk mest i Matheus, Reiler vom heissen Stein og en søtlig tyrkisk hvtvin jeg ikke husker navnet på. Var det Beyaz den het mon tro?

Fortsetter under...

Jeg var heller ikke ivrig hverken på rotpermanent eller Peach Canei, men det gjaldt definitivt ikke for alle jenter i gjengen :D De ivrigste kunne trekke i pumps på disco også, herre hvordan vi så ut. Som små kjerrringer vettu :)

Selv husker jeg det som det gikk mest i Matheus, Reiler vom heissen Stein og en søtlig tyrkisk hvtvin jeg ikke husker navnet på. Var det Beyaz den het mon tro?

Det er omtrent som å høre min vinliste fra dengang da det der :-)

Takk for fornuftig svar. Var på en fest for en stund siden hvor denne var et av de alkoholfrie alternativene. Tror ikke jeg har smakt den før. Syntes den var god og drakk en hel del. Veldig greit jeg ikke bla tatt på den halvannen timers lange bilturen hjem da, da hadde jeg blitt rimelig lang i maska kan du si :(

Ja den er utrolig god :)

Hadde vært surt å bli stoppet på turen da ja, hehe =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...