Gå til innhold

Åpner for shariadomstoler i Norge - LINK

Anbefalte innlegg

''Domsstolsjef åpner for å gi shariadomstoler plass i Norge.

Lederen for Domstoladministrasjonen vil gi muslimske konflitråd makt og offisiell status i Norge, men blir kontant avvist av justisministeren.

Søndag skrev NRK.no at det i Storbritannia er shariadomstoler som dømmer britiske muslimer.

De fungerer side om side med vanlige domstoler - og med velsignelse fra myndighetene.'' http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7809190

Fortsetter under...

Dette er den muslimske varianten av den jødiske ekvivalenten.

Det fungerer som en FRIVILLIG "voldgiftsdomstol" (hvis du er kjent med juss), som dømmer en kontrakt som to parter har inngått.

Jeg er glad det ikke blir noe av, men det er verken islamisering eller snikislamisering, selvsagt.

Utover det er det jo interessant at man i det ene øyeblikket forsvarer folks rett til å ha "frivillig sex" og betale menneskehandlere, og i neste øyeblikk vil nekte folk å ha en frivillig kontrakt.

Gjest Nord og ned.

Det fungerer som en FRIVILLIG "voldgiftsdomstol" (hvis du er kjent med juss), som dømmer en kontrakt som to parter har inngått.

Jeg er glad det ikke blir noe av, men det er verken islamisering eller snikislamisering, selvsagt.

Utover det er det jo interessant at man i det ene øyeblikket forsvarer folks rett til å ha "frivillig sex" og betale menneskehandlere, og i neste øyeblikk vil nekte folk å ha en frivillig kontrakt.

''Det fungerer som en FRIVILLIG "voldgiftsdomstol''

Den dagen du oppnår kunnskap over nullpunktet om disse miljøene vil også du se at det er svært lite som er frivillig i de kretser. Individualisme og frihet er uforenelig med koranens lære.

Annonse

''Det fungerer som en FRIVILLIG "voldgiftsdomstol"''

Right. Man kan virkelig lure på hvor "frivillig" dette er.

''Jeg er glad det ikke blir noe av, men det er verken islamisering eller snikislamisering, selvsagt. ''

Nei, selvsagt ikke. *knegg*

''Utover det er det jo interessant at man i det ene øyeblikket forsvarer folks rett til å ha "frivillig sex" og betale menneskehandlere, og i neste øyeblikk vil nekte folk å ha en frivillig kontrakt.''

Omtrent like interessant som at du er for det ene og imot det andre.

Skulle ikke forundre meg et sekund om dette blir realitet. Vi skal jo være så antirasistiske og inkluderende at vi snart blir selvutslettende.

Skulle dette bli en realitet kommer Frp til å gjøre rent bord ved neste valg. Og det tør ikke AP ta sjansen på.

''Det fungerer som en FRIVILLIG "voldgiftsdomstol"''

Right. Man kan virkelig lure på hvor "frivillig" dette er.

''Jeg er glad det ikke blir noe av, men det er verken islamisering eller snikislamisering, selvsagt. ''

Nei, selvsagt ikke. *knegg*

''Utover det er det jo interessant at man i det ene øyeblikket forsvarer folks rett til å ha "frivillig sex" og betale menneskehandlere, og i neste øyeblikk vil nekte folk å ha en frivillig kontrakt.''

Omtrent like interessant som at du er for det ene og imot det andre.

Nei, at man er mot å betale til menneskesmuglere er ikke overraskende.

At man er for det, derimot, er merkelig.

Skulle ikke forundre meg et sekund om dette blir realitet. Vi skal jo være så antirasistiske og inkluderende at vi snart blir selvutslettende.

''Vi skal jo være så antirasistiske og inkluderende at vi snart blir selvutslettende.''

Vi er vel ganske selvutslettende allerede.

mvh

Annonse

I Storbritannia frykter man store mørketall for brudd på menneskerettigheter ved shariadomstolene. Ingen har oversikt lenger. Skremmende! Denne dritten vil vi ikke ha her i landet.

Var det ikke du som mente ting var OK så lenge de er frivillig mellom voksne mennesker?

Gjest freppedama

Var det ikke du som mente ting var OK så lenge de er frivillig mellom voksne mennesker?

Det kan ikke sammenlignes.

Abid Q. Raja: – Det må være tindrende klart at for alle som bor i Norge så er det én lov som gjelder. Det er prinsipper som vi ikke går på akkord med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...