Gå til innhold

Politiet satte inn politihelikopter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest aksjon mot barnelekevåpen

Dette er en av de viktigste grunner til at "tro kopi" -lekevåpen for barn bør forbys. Hvorfor i all verden skal de nå leke med noe sånt?

Jeg skjønner godt politiets reaksjon her jeg, for hvordan i all verden skulle de kunne vite at det ikke var ekte?

Gjest Nickløsheletida

Dette er en av de viktigste grunner til at "tro kopi" -lekevåpen for barn bør forbys. Hvorfor i all verden skal de nå leke med noe sånt?

Jeg skjønner godt politiets reaksjon her jeg, for hvordan i all verden skulle de kunne vite at det ikke var ekte?

''Jeg skjønner godt politiets reaksjon her jeg, for hvordan i all verden skulle de kunne vite at det ikke var ekte?''

''Det var god tilgang på relevant informasjon og da politihelikopter ble satt inn, tok det fullstendig av''

Jeg synes ikke slike lekegeværer som ligner på de ekte skal selges.

Selv om denne saken tok helt av, har jeg både forståelse for - og er glad for at politiet reagerer når de ser personer med våpen.

Hvis geværet hadde sett slik ut, ville de neppe reagert:

http://www.surebaby.com/blog/wp-content/nerfblaster.jpg

Gjest Nickløsheletida

Selv om denne saken tok helt av, har jeg både forståelse for - og er glad for at politiet reagerer når de ser personer med våpen.

'' Jeg ryddet opp i hagen etter ungene. På bakken lå plastrifla som jeg tok jeg med opp til verandaen. Den var i mine hender i 30 sekunder''

Da ungdommer ble skutt ned på Auf`s sommerleir, hadde vi nettopp hatt et terrorangrep mot Arbeiderpartiet.

'' Jeg ryddet opp i hagen etter ungene. På bakken lå plastrifla som jeg tok jeg med opp til verandaen. Den var i mine hender i 30 sekunder''

Da ungdommer ble skutt ned på Auf`s sommerleir, hadde vi nettopp hatt et terrorangrep mot Arbeiderpartiet.

Var den til meg?

Annonse

Nordmenn har blitt angrepet av et alvorlig våpenhysteri.

Ca. 500.000 nordmenn er lovlige eiere av våpen som de enten bruker til jakt eller konkurranse. Disse våpen må medbringes mellom hjem og brukssted. I tillegg har en militære mannskaper som medbringer våpen til øvelser.

Det har dessverre blitt slik at folk ringer politiet bare de ser noe som kan ligne på et våpen. Politiet er på tuppa etter 22/7 og rykker ut med væpnet mannskap på alle disse tullemeldingene.

Nå er det på tide å koble inn fornuften og legge bort hysteriet.

Nå skjedde akkurat denne saken for 2 år siden.

Vedkommende hadde en stund ligget i konflikt med en **politikvinne** i nabolaget.

Gjest Nickløsheletida

Er det lite som skjer innen slanking og sex i dag, siden tabloidene er nødt til å skrive om to år gamle politiutrykninger?

''Er det lite som skjer innen slanking og sex i dag, siden tabloidene er nødt til å skrive om to år gamle politiutrykninger?''

Det kommer nok av Utøyasaken, søkelyset rundt manglende bruk av politihelikopter, prioritering og økonomi.

Gjest Nickløsheletida

Nordmenn har blitt angrepet av et alvorlig våpenhysteri.

Ca. 500.000 nordmenn er lovlige eiere av våpen som de enten bruker til jakt eller konkurranse. Disse våpen må medbringes mellom hjem og brukssted. I tillegg har en militære mannskaper som medbringer våpen til øvelser.

Det har dessverre blitt slik at folk ringer politiet bare de ser noe som kan ligne på et våpen. Politiet er på tuppa etter 22/7 og rykker ut med væpnet mannskap på alle disse tullemeldingene.

Nå er det på tide å koble inn fornuften og legge bort hysteriet.

Saken er 2 år gammel, men håreisende likevel selv om jeg er enig med de andre i at lekevåpen ikke bør ligne vanlige våpen. Her ser det ut til at de hadde god tid til å finne ut av det før de satte inn politihelikopter.

''Er det lite som skjer innen slanking og sex i dag, siden tabloidene er nødt til å skrive om to år gamle politiutrykninger?''

Det kommer nok av Utøyasaken, søkelyset rundt manglende bruk av politihelikopter, prioritering og økonomi.

Jeg skjønner jo det, men synes likevel det er ganske fjernt.

Annonse

Er det lite som skjer innen slanking og sex i dag, siden tabloidene er nødt til å skrive om to år gamle politiutrykninger?

''Er det lite som skjer innen slanking og sex ''

Det er ihvertfall en del viktig Clooney-stoff"

''Nå avslører Clooney hvorfor han takket ja til å medvirke i den norske reklamefilmen.

Jeg blir tilbudt reklameoppdrag hele tiden. Jeg innser at de kommer til å vises overalt, og derfor må jeg være forsiktig med hva jeg gjør. Denne filmen var morsom og ga bra betalt, sier han til svenske Aftonbladet.''

http://www.kjendis.no/2011/09/27/kjendis/george_clooney/julie_agnete_vang_christensen/dnb_nor/reklamefilm/18317370/

Grunnen til dette var nok at de var uvenner med naboen (som var politi) og at hun utnyttet sin posisjon for å "ta han".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...