Gå til innhold

Tyv eller homo;) (vits)

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Tom inviterte mora si på middag. Under måltidet kunne ikke mora la være å legge merke til hvor kjekk og barsk Toms romkamerat Frode var. Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem og nå var hun enda mer nysgjerrig.

Tom leste mors tanker og sa: "Jeg vet at du lurer, men jeg forsikrer deg om at Frode og jeg bare er romkamerater."

En uke senere sa Frode til Tom:

... ... "Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv? Den har vært borte helt siden moren din var her på middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den?"

Tom trodde ikke det, men sendte henne en mail for sikkerhets skyld:

"Kjære mor, jeg sier ikke at du "tok" eller "ikke tok" suppeøsa, men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag.

Kjærlig hilsen Tom."

Noen dager senere fikk han svar tilbake:

"Kjære Tom, jeg sier ikke at du "ligger" eller "ikke ligger" med Frode, men faktum er at om han hadde sovet i sin egen seng, ville han ha funnet suppeøsa for lengst.

Kjærlig hilsen mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

He he, her er en av samme sorten.

Kvinner er intelligente vesener! En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nok klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt? Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine. Og, kan du være så snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?" Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er, gjorde hun som mannen ba om. På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var ellers i fin form. Konen ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde gått? Han sa."Jo, det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om? Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din……!..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/#findComment-3235148
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kvinner er intelligente vesener! En mann ringte hjem til sin kone og sa: "Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om forfremmelsen som jeg har lyst på. Så kan du være så snill å pakke nok klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt? Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom for å hente sakene mine. Og, kan du være så snill å pakke ned den nye blå silkepyjamasen min?" Kona tenkte at dette var litt merkelig, men som den gode kone hun er, gjorde hun som mannen ba om. På slutten av uken kom han hjem, han så trett ut, men var ellers i fin form. Konen ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan det hadde gått? Han sa."Jo, det ble mange laks, noe ørret og litt sverdfisk. Men hvorfor pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om? Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din……!..

Herlig;))

Om jeg får meg en mann noengang, skal jeg være like utspekulert;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/#findComment-3235152
Del på andre sider

hidi, the scorpion

He he, smart mor det der :))

''He he, smart mor det der :))''

Nå er mine voksne, men skulle kanskje sjekket da de var yngre;)) Utspekulert må mødre være, og denne var herlig;)

Ikke akkurat den situasjonen, men viss andre...

Leste du vitsen til, Nickløsheletida ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/#findComment-3235193
Del på andre sider

Annonse

''He he, smart mor det der :))''

Nå er mine voksne, men skulle kanskje sjekket da de var yngre;)) Utspekulert må mødre være, og denne var herlig;)

Ikke akkurat den situasjonen, men viss andre...

Leste du vitsen til, Nickløsheletida ?

Ja, og den var like herlig :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/#findComment-3235424
Del på andre sider

Lur mor :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370425-tyv-eller-homo-vits/#findComment-3236622
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...