Gå til innhold

Jeg greide å evakuere et helt hotell!! :P

Anbefalte innlegg

Jeg får vel bare bite i det sure eplet og vedkjenne meg min store tabbe i helga!

Overnatta på hotell....og var alene på rommet for å dusje.... Man kan ikke ha på CI når man dusjer, så i slike sammenhenger er jeg stokk døv! Badet var lite og det ble fort damp der inne. Når jeg var ferdig i dusjen åpna jeg døra for å kle på meg.. Rakk å få på meg min lekreste blondetruse i size "mimimal" (skulle på fest ;))... Badedøra var av typen "glass" der man kunne skimte skygger igjennom... jeg sto utenfor badedøra, bøyde meg forover for å lakke tånegler (stussen var det eneste som stakk fram bak døra). Plutselig ser jeg skygger gjennom glassdøra!!! *vrææææl*

Jeg titter forskremt fram bak døra, reiser meg i en fart (med rompa trygt utenfor synsvidde!) og river til meg håndkleet og smeller igjen badedøra! Tre råkjekke brannmenn var det som kom inn på hotellrommet mitt sammen med en forskremt resepsjonist!!! Jeg titter ut badedøra, forskremt og spørrende.... Mannfolka holder seg for ørene og ser mot brannalarmen over hodet på meg *jeeeeezes* og jeg sier "Jeg er DØV!" "Vi vet det", kommer det sarkastisk fra den ene brannmannen som forsøker å tørke av seg et sjarmerende glis samtidig som han rødmer en smule.....

"Nå er alarmen over" sier han og blunker før de går ut døra....

Jeg fyker til vinduet for å se ut fra syvende etasje der jeg bor.... åpner gardina forsiktig og ser den digre brannbilen med blinkende lys og en hel folkemengde utenfor!!! Gardinene blir megakjapt lukket og jeg setter meg på senga og ler som jeg aldri har gjort før!! Latterkrampe fikk jeg!!! Så begynte jeg å tenke på denne sjarmerende brannmannen... hm.... hvor har jeg sett ham før?? Plutselig kommer jeg på det..... Han flørta med meg på Nettby for et halvår siden... vi chatta litt og han lurte på om han kunne sende meg et bilde av seg. Jo takk, sier uskyldige lille togli som har vært "gift" i 23 år ;) Bildet kom og det viste seg å være bilde av "utstyret" hans (dog et lekkert et :P) - siden mista vi kontakten ;)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• ekte nick

3

• Sør

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Lol, litt komisk det hele :-) Hihi

Sku huka tak i han og sagt hei, har ikke vi sett hverandre før?

Hadde jeg bare skjønt hvem han var før han gikk, så kunne jeg jo saktens bedt ham dra ned buksesmekken fordi jeg ville sjekke om jeg kjente ham igjen? :P

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH nå ble jeg RÅÅÅÅMISUNNELIG!!!!

Det der var bare helt "Meg Ryan" altså! Stiiiiilig!!

Jepp! :)))

Ser fortsatt for meg for mitt indre de tre brannmennene i full mundur i døråpningen, og med en forskremt resepsjonist som vifter med nøkkelkortet bak dem. Det var bare helt rått!!! Skulle hatt bilde av det ;))))

Annonse

Artig historie, men var det du som startet brannalarmen også? Gjorde du i så fall det bare med damp fra dusjen? Det kan da ikke være så enkelt å utløse brannalarmen?

På noen hoteller er visst røykvarslerne veldig følsomme. Har vært på hotell der det var oppslag på badet om at døra måtte holdes lukket mens man dusjet.

Annonse

Artig historie, men var det du som startet brannalarmen også? Gjorde du i så fall det bare med damp fra dusjen? Det kan da ikke være så enkelt å utløse brannalarmen?

Jo, det var jeg...og pga damp fra dusjen. Det er jo et velkjent problem i mange hjem, så også på hoteller. Jeg er imidlertid vant til at det pleier å stå at man må passe på dusjen og brannalarmen... sto ingenting her, selv om hotellet hadde opplevd det flere ganger før ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...