Gå til innhold

Jeg greide å evakuere et helt hotell!! :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• ekte nick

3

• Sør

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Ha ha ha når triller tårene her, men hvordan kjente du igjen brannmannen ? ;o)

Vi hadde jo chatta med hverandre og jeg hadde sett profilbildet av ham - dessuten visste han jeg var døv og jeg visste han jobba som brannmann på dette stedet..... så da kom jeg på hvor jeg hadde sett ham før ;)

Gjest Nickløsheletida

Vi hadde jo chatta med hverandre og jeg hadde sett profilbildet av ham - dessuten visste han jeg var døv og jeg visste han jobba som brannmann på dette stedet..... så da kom jeg på hvor jeg hadde sett ham før ;)

Aha ;-)

LOL, herlig historie! :-)

Må kommentere et par enkeltheter (har ikke lest resten av tråden ennå):

'' min lekreste blondetruse i size "mimimal" (skulle på fest ;))''

Jasså gitt? Lurer på hva slags fest dette var... Swingers' party? ;-)

''Bildet kom og det viste seg å være bilde av "utstyret" hans ''

Antar du sikter til brannslange her? ;-)

Annonse

Du skulle sagt: "Å, jeg kjente deg ikke igjen med klær på!"

Noe sier meg at togli pynter litt på fakta og at ene brannmannen var i situasjonen på et tidligere tidspunkt!

Artig historie, men var det du som startet brannalarmen også? Gjorde du i så fall det bare med damp fra dusjen? Det kan da ikke være så enkelt å utløse brannalarmen?

''Gjorde du i så fall det bare med damp fra dusjen? Det kan da ikke være så enkelt å utløse brannalarmen?''

Joda. Vi overnattet i et anneks i en bakgård i en liten by på Sørlandet i sommer og fikk beskjed om å holde døra til badet lukket om vi dusjet og ikke dusje lenge eller med veldig varmt vann for da ville dampen utløse brannalarmen som var koblet direkte mot brannvesenet. Vi droppet å dusje der. :o)

Annonse

LOL, herlig historie! :-)

Må kommentere et par enkeltheter (har ikke lest resten av tråden ennå):

'' min lekreste blondetruse i size "mimimal" (skulle på fest ;))''

Jasså gitt? Lurer på hva slags fest dette var... Swingers' party? ;-)

''Bildet kom og det viste seg å være bilde av "utstyret" hans ''

Antar du sikter til brannslange her? ;-)

Ikke swingersparty, men skulle på fest med mange venner - og der var en spesiell fyr der :P

Brannslangen, ja *host* :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...