Gå til innhold

Jeg greide å evakuere et helt hotell!! :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• ekte nick

3

• Sør

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Denne historien høres nesten for bra ut til å være sann. Men samtidig er den en såpass bra historie at det gjør ikke noe om den skulle være pyntet en god del på ;)

Det verste er at den faktisk ikke er pynta på i det hele tatt - bortsett fra at jeg har skrevet med en litt humoristisk snert da ;) Men alt som står der er 100 % sant :) Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)

Det verste er at den faktisk ikke er pynta på i det hele tatt - bortsett fra at jeg har skrevet med en litt humoristisk snert da ;) Men alt som står der er 100 % sant :) Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)

''Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)''

Eller - hvis du ligner på Susan i Fruene, så behøver du vel ikke å dikte opp noe - da har du vel nok å ta av :P

Annonse

Jeg tror deg. Er vel ikke umlig at slikt kan skje?

''Det verste er at den faktisk ikke er pynta på i det hele tatt - bortsett fra at jeg har skrevet med en litt humoristisk snert da ;) Men alt som står der er 100 % sant :) Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)''

Beklager at jeg tvilte på historien din! Det var uansett fornøyelig lesning og bra skrevet! :)

''Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)''

Eller - hvis du ligner på Susan i Fruene, så behøver du vel ikke å dikte opp noe - da har du vel nok å ta av :P

Jepp, det har blitt noen tabber opp igjennom årene - og de fleste som følge av at jeg er døv ;) Er jo derfor jeg pleier å si at det er ganske morsomt å være døv - men man bør ha flust av selvironi i tillegg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...