Gå til innhold

Jeg greide å evakuere et helt hotell!! :P

Anbefalte innlegg

Jeg tror deg. Er vel ikke umlig at slikt kan skje?

Nei, det skjedde iallefall ;) Jeg leste igjennom historien en gang til, for å se om jeg hadde noen overdrivelser, og det eneste er at jeg er en smule usikker på om brannmennene hadde fingrene i ørene ;) Husker iallefall at jeg på en måte SÅ at de sleit med en eller annen høy lyd som var ubehagelig ;)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• ekte nick

3

• Sør

2

• siameser

2

Mest aktive i denne tråden

''Det verste er at den faktisk ikke er pynta på i det hele tatt - bortsett fra at jeg har skrevet med en litt humoristisk snert da ;) Men alt som står der er 100 % sant :) Jeg har ikke fantasi nok til å dikte opp slike historier ;)''

Beklager at jeg tvilte på historien din! Det var uansett fornøyelig lesning og bra skrevet! :)

:-)

Uff, nå finner jeg det ikke...det var på en av nettavisene som jeg leser på telefonen. Det sto om en brannutrykning på grunn av damp fra en dusj, men det var ingen bilder i notisen.

Var ei som sendte meg en link til en lignende historie, men det skjedde i Tromsø...Var ikke der jeg var ;)

Å hjelpes meg som jeg ler!!! Du er fantastisk, togli!!!

Tusen takk for at du delte dette med oss :)

Værsågod :P

Var usikker på om jeg skulle fortelle noen om det i det hele tatt, men fant ut at det eneste "gale" JEG hadde gjort var å være døv, så sånn sett var det ok å fortelle :P

Var usikker på om jeg skulle fortelle noen om det i det hele tatt, men fant ut at det eneste "gale" JEG hadde gjort var å være døv, så sånn sett var det ok å fortelle :P

He, he - selvsagt gjorde du ikke noe galt. Det var bare så mye som gikk galt ;)

Igjen, jeg er kjempeglad du fortalte. Alltid herlig å kunne le skikkelig :)

Annonse

Du har ikke gjort noe galt, nei!

Men hvis kollegene til han brannmannen leser her inne, blir han nok ganske flau :-D

Nei, nå tuller du???!! *nervøs* ;)

Jeg lurer på om det kan ha vært omtale av dette her "siameser" kan ha lest:

Jeg er ikke på twitter, så jeg må ha lest om dette et annet sted, siden jeg visste om saken.

Kjendiser får gjerne mer oppmerksomhet når de gjør tabber...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...