Gå til innhold

Hva gjør samfunnet med dette?

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/09/28/nyheter/innenriks/overgrep/politiet/18328537/

Merker jeg blir skikkelig forbanna! Hva er passende straff for en sånn jævel?

Greit han er 16 år, men han burde ha visst bedre så sant han ikke er mentalt tilbakestående. En 16-åring vet forskjell på rett og galt. Men saken ender vel med at han pent får beskjed om å ikke gjøre slikt mer, og så blir han sluppet fri i samfunnet igjen....

Jeg håper inderlig at denne psykopaten kan bli dømt på linje med voksne. Etter min mening burde han også ilegges forvaring.Han burde være under streng bevoktning resten av sitt liv!

Hadde det vært lov og det hadde vært en av mine døtre han hadde forgrepet seg på så hadde jeg overfalt ham en mørk kveld, skambanket ham og skjært av ham ballene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370461-hva-gj%C3%B8r-samfunnet-med-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan få slutt på vold og eldendighet, ved å svare med samme mynt?

Jeg har ikke løsningen, men det du ville gjort virker groteskt det og.

''Hvordan få slutt på vold og eldendighet, ved å svare med samme mynt?''

Ja, noen ganger og i noen tilfeller tror jeg at det faktisk kan hjelpe.

''Jeg har ikke løsningen, men det du ville gjort virker groteskt det og.''

Ja, det er groteskt det jeg sa. Og selvfølgelig hadde jeg ikke greid å gjøre det i virkeligheten. En ting er å tenke det, men det er noe helt annet å utføre det. Heldigvis kjenner jeg meg selv såpass godt at jeg vet at jeg aldri ville klart å gjøre noe sånt. Men tanken kom, og jeg skrev det fordi denne saken opprørte meg sånn.

''Hvordan få slutt på vold og eldendighet, ved å svare med samme mynt?''

Ja, noen ganger og i noen tilfeller tror jeg at det faktisk kan hjelpe.

''Jeg har ikke løsningen, men det du ville gjort virker groteskt det og.''

Ja, det er groteskt det jeg sa. Og selvfølgelig hadde jeg ikke greid å gjøre det i virkeligheten. En ting er å tenke det, men det er noe helt annet å utføre det. Heldigvis kjenner jeg meg selv såpass godt at jeg vet at jeg aldri ville klart å gjøre noe sånt. Men tanken kom, og jeg skrev det fordi denne saken opprørte meg sånn.

Forstår tankene. Forstår bare ikke hvordan noen klarer å utføre slikt. Folk driver jo med tortur av folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...