Gå til innhold

Kan man bruke bobilparkeringen?

Anbefalte innlegg

Gjest har søkt på nettet...

Kan man sette campingvogn på bobilparkering?

Eller blir de sure om man gjør det? Jeg ser ikke forskjellen, men kanskje andre gjør det?

Vi vil gjerne bruke vogna vår hele året, og i alle fall vårog høst. Men det er jo probem med hvor man kan stå. VI trenger ikke campingplass, bare en plass å sette vogna og overnatte...

Så tips mottas og svar på spørsmålet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370537-kan-man-bruke-bobilparkeringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har søkt på nettet...

Hvor bor du? Hvor parkerer du? Campingplass eller parkeringsplass? By eller land?

Spiller det noen rolle egentlig? Det er bobilparerkinger over alt. Men er det KUN bobiler som kan stå der, eller er det også campingvogner?

Campingplassene er jo stengt, i alle fall de fleste her i landet, så hvor kan man da stå?

diskriminerende at de lager bobilplasser, mens vi med vogn ikke kan stå noe sted...

Gjest Bare hengerfeste og liten tilhenger

Spiller det noen rolle egentlig? Det er bobilparerkinger over alt. Men er det KUN bobiler som kan stå der, eller er det også campingvogner?

Campingplassene er jo stengt, i alle fall de fleste her i landet, så hvor kan man da stå?

diskriminerende at de lager bobilplasser, mens vi med vogn ikke kan stå noe sted...

Jeg har aldri sett en eneste bobilparkeringsplass i hele mitt liv.Jeg bor på landet,hvor bor du?

Står det ingen skilter der du har planer om å parkere? Kan du ikke ha bobilen hjemme? Har du bare en parkeringsplass?

Gjest Bare tilhenger.

Foreslår at du melder deg inn i NAF/KNA eller Norsk Caravan Club.Der finner du sikkert noen som kan hjelpe deg.

Jeg har aldri sett en eneste bobilparkeringsplass i hele mitt liv.Jeg bor på landet,hvor bor du?

Står det ingen skilter der du har planer om å parkere? Kan du ikke ha bobilen hjemme? Har du bare en parkeringsplass?

''Jeg har aldri sett en eneste bobilparkeringsplass i hele mitt liv.''

Jeg har ihvertfall sett en i en middels stor småby i Sør-Norge, uten at jeg husker noe mer hva skiltet sa mht hvem soom kunne stå der på lovlig vis.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...