Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lagde fårikål forrige onsdag - en stor gryte. Den var minst like god, kanskje enda bedre på søndagen, altså 4 dager etter. Da hadde den selvsagt stått kaldt.

Vi spiste ikke opp alt, og jeg satte restene i kjøleskapet, men det ble kastet på onsdag, da det var en uke gammelt. Hadde sikkert g ått å spise det da og, men det fristet ikke.

Fårikål er knallgodt, men det holder med to ganger i løpet av en uke :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370547-f%C3%A5r-i-k%C3%A5l/#findComment-3236416
Del på andre sider

Jeg lagde fårikål forrige onsdag - en stor gryte. Den var minst like god, kanskje enda bedre på søndagen, altså 4 dager etter. Da hadde den selvsagt stått kaldt.

Vi spiste ikke opp alt, og jeg satte restene i kjøleskapet, men det ble kastet på onsdag, da det var en uke gammelt. Hadde sikkert g ått å spise det da og, men det fristet ikke.

Fårikål er knallgodt, men det holder med to ganger i løpet av en uke :-)

Takk, prust!

Lagde onsdag (samme ukedag som deg) og lurte på om jeg kunne vente til søndag med å ha den til middag. Ble spist litt første dagen, men lagde mye. Passer liksom bedre som søndagsmiddag for har så lyst til grilling i morgen nå som endelig go'været har kommet:)

Den står i kjøleskapet, sto på terrassen første døgnet, men etter det i kjøleskap. Er vel ikke verre med Får i kål å holde seg enn kjøttpålegg og det har vi jo noen dager i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370547-f%C3%A5r-i-k%C3%A5l/#findComment-3236492
Del på andre sider

Takk, prust!

Lagde onsdag (samme ukedag som deg) og lurte på om jeg kunne vente til søndag med å ha den til middag. Ble spist litt første dagen, men lagde mye. Passer liksom bedre som søndagsmiddag for har så lyst til grilling i morgen nå som endelig go'været har kommet:)

Den står i kjøleskapet, sto på terrassen første døgnet, men etter det i kjøleskap. Er vel ikke verre med Får i kål å holde seg enn kjøttpålegg og det har vi jo noen dager i kjøleskapet.

Det går helt sikkert bra :-)

Jeg hadde oppi litt ekstra kål da jeg kokte det opp andre gangen, fordi den første kålen "hadde kokt bort i kål" :-) - neida, ikke helt, men det var litt grøtete oppi der.

Godt med kål i fårikål :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370547-f%C3%A5r-i-k%C3%A5l/#findComment-3236615
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...