Gå til innhold

Hvordan vasker dere dundyner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vasker aldri dundyner, dem leverer jeg på renseriet. Enkelt og veldig greit. Ikke er det så dyrt heller.

Jeg synes faktisk det er litt dyrt jeg.... en og en er sikkert greit, men for en familie på fire betaler jeg kr 1000,- for å få dynene renset.

Gjest tørketrommel

Hvilket program kjører du det på da?

Tørketrommelen min har ikke så mange program ;-)

Hvis du mener vaskemaskinen, så husker jeg ikke. Jeg mener det kanskje står på dyna. Hvis det ikke står, så tipper jeg 60. Jeg vasker den ofte, for jeg blir ofte klissvåt om natta (med dertil klissvåt dyne)

Jeg synes faktisk det er litt dyrt jeg.... en og en er sikkert greit, men for en familie på fire betaler jeg kr 1000,- for å få dynene renset.

Det var i stiveste laget syns jeg. Sist betalte jeg 250 kr for en dundyne på 280x220. Ganske overkommelig. Husker mannen og jeg fleipa om at det var billigere å få vasket og renset en dyne enn å få renset en dress.

Det var i stiveste laget syns jeg. Sist betalte jeg 250 kr for en dundyne på 280x220. Ganske overkommelig. Husker mannen og jeg fleipa om at det var billigere å få vasket og renset en dyne enn å få renset en dress.

250 for en dundyne? Jeg har aldri hatt en dundyne som koster mindre enn ca. 800, men i vår kjøpte jeg meg en ny dundune til 3000 - på tilbud.

Ellers vaskes de på 40 grader - og MÅ tørkes i tørketrommel for og få den nødvendige luftighet og "oppristing" av dunet. Og det skal helst være med en tennisball eller to under tørkingen.

250 for en dundyne? Jeg har aldri hatt en dundyne som koster mindre enn ca. 800, men i vår kjøpte jeg meg en ny dundune til 3000 - på tilbud.

Ellers vaskes de på 40 grader - og MÅ tørkes i tørketrommel for og få den nødvendige luftighet og "oppristing" av dunet. Og det skal helst være med en tennisball eller to under tørkingen.

250 for rens ;O)

Annonse

Gjest renseri

kr 250,- for å rense en dyne x 4 dyner for en familie = kr 1000,-. Derfor synes jeg det er ganske dyrt... Er man en person er prisen overkommelig, men for en familie....

Ferskenblomst

kr 250,- for å rense en dyne x 4 dyner for en familie = kr 1000,-. Derfor synes jeg det er ganske dyrt... Er man en person er prisen overkommelig, men for en familie....

''Sist betalte jeg 250 kr for en dundyne på 280x220.''

Dette er jo en diger dundyne. Like stor som to vanlige. Regner da med at dynene i vanlig størrelse vil være tilsvarende billigere?!

Gjest renseri

''Sist betalte jeg 250 kr for en dundyne på 280x220.''

Dette er jo en diger dundyne. Like stor som to vanlige. Regner da med at dynene i vanlig størrelse vil være tilsvarende billigere?!

Altså, vi har vanlige dyner, bare at vi voksne har 20 cm lenger enn barna, det kostet kr 250,- pr stk å rense dynene, derfor synes jeg det er litt dyrt når alle skal renses.... da kommer herligheten på kr 1000,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...