Gå til innhold

Koranskole viser islams galskap

Anbefalte innlegg

''Elever blir slått, oppfordret til å hate Vesten og fortalt at hinduer drikker kupiss på Englands mest prestisjefulle skoler for muslimer.

Darul Uloom i Birminghan, Englands nest største by, blir omtalt som «muslimenes Eton» i England.

Men etter flere tips tips om at undervisningen var av en helt annen art enn den offisielle versjonen, gikk en reporter fra Channel 4s program Dispatches undercover og meldte seg som frivillig. Han fikk imidlertid ikke lov til å være tilstede under undervisningen i Islam, derfor installerte han et skjult kamera og tok opptak over en periode på fire måneder.

...elevene blir gitt «dypt urovekkende» informasjon om jøder, kristne og ateister.

- Hinduer har ikke noe intellekt og de drikker kupiss, sier en lærer.

Videre:

- Ikke-troende er de verste vesene på jorda. De som barberer seg, danser, hører på musikk og jenter som ikke går med hijab, vil bli torturert med en høygaffel i neste liv, sier en lærer.''

Dagbladet: http://tinyurl.com/3tha3re

Programmet kan sees i sin helhet her: http://tinyurl.com/5rod5gd

Og dette er altså ikke en skole i Saudi-Arabia eller Iran, men i England!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370578-koranskole-viser-islams-galskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vi noen skoler i Norge som praktiserer noe i likhet med det som tas opp i innlegget her?

Som demonstreres hver dag, inkl. her på forum, så er ikke "hat mot annerledestroende" noe som muslimer har monopol på.

Unnskyldningene er til forveksling like (jødene eller muslimene skal "overta samfunnet"), og hatet deres er også det samme.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Som demonstreres hver dag, inkl. her på forum, så er ikke "hat mot annerledestroende" noe som muslimer har monopol på.

Unnskyldningene er til forveksling like (jødene eller muslimene skal "overta samfunnet"), og hatet deres er også det samme.

Med vennlig hilsen

Å skrive _mot_ homo og jødehatende islamister mer det samme som å hate jøder og homofile...i ditt hue.

Stort mer sinnsvakt kan det vel ikke få blitt?

Hva var det man kalte folk som løp jøde og homohaternes medløpere i 1940-45 igjen?

Annonse

Gjest regnbuene

Med vennlig hilsen

Hvis du ikke klarer å se forskjellen på at voksne mennesker ytrer sine meninger om innvandringspolitikk og det som fremlegges her i innlegget, så er det vel ikke så mye vits i å fortsette en diskusjon. Hold deg til temaet som tas opp.

Gjest Nord og ned.

Hvis du ikke klarer å se forskjellen på at voksne mennesker ytrer sine meninger om innvandringspolitikk og det som fremlegges her i innlegget, så er det vel ikke så mye vits i å fortsette en diskusjon. Hold deg til temaet som tas opp.

Husk at i dette forstyrrede menneskets sinn er det å kritisere denne koranskolen, Al qaida eller Mulla Krekar synonymt med å hate alle muslimer.

Egentlig er det bare han og noen dusin andre i Norge som ikke behandler muslimer slik jøder ble behandlet på 30-tallet.

''Hvis du ikke klarer å se forskjellen på at voksne mennesker ytrer sine meninger om innvandringspolitikk og det som fremlegges her i innlegget, så er det vel ikke så mye vits i å fortsette en diskusjon. Hold deg til temaet som tas opp.''

Ikke forvent at selveste Mullah Sør klarer det.

Gjest regnbuene

Husk at i dette forstyrrede menneskets sinn er det å kritisere denne koranskolen, Al qaida eller Mulla Krekar synonymt med å hate alle muslimer.

Egentlig er det bare han og noen dusin andre i Norge som ikke behandler muslimer slik jøder ble behandlet på 30-tallet.

Han har samme rett til å mene det han mener som jeg mener at jeg har rett til å mene det jeg mener, så jeg får bare la være å diskutere med karen.

Gjest regnbuene

''Hvis du ikke klarer å se forskjellen på at voksne mennesker ytrer sine meninger om innvandringspolitikk og det som fremlegges her i innlegget, så er det vel ikke så mye vits i å fortsette en diskusjon. Hold deg til temaet som tas opp.''

Ikke forvent at selveste Mullah Sør klarer det.

Jeg synes det hadde vært flott om vi kunne diskutere det som er det aktuelle temaet jeg da, men ser ut til flere av dere mener at det ikke lar seg gjøre. Det er vel også min oppfatning etter å ha observert vedkommende i andre diskusjoner. Men jeg prøvde da ;)

Gjest Shilapila

Jeg synes det hadde vært flott om vi kunne diskutere det som er det aktuelle temaet jeg da, men ser ut til flere av dere mener at det ikke lar seg gjøre. Det er vel også min oppfatning etter å ha observert vedkommende i andre diskusjoner. Men jeg prøvde da ;)

Jeg er enig med deg at det hadde vært flott å kunne diskutere slike temaer og få frem forskjellige meninger. Det har ikke vært mulig på dol fra tidenes morgen, og i tillegg overrasker det meg hvor mye mer negativitet jeg ser her sammenlignet med andre stederi samfunnet hvor jeg ferdes.

Er det fordi at jeg omgås en helt annen type mennesker enn de som er på dol?

At du ikke klarer å se hatet sier mer om deg osv osv osv .

Det er den vanlige selvberettigelsen for hvorfor man mener det er OK å trakassere muslimer/jøder/homofile/kvinner, osv.

Igjen og igjen og igjen.

Annonse

Det er den vanlige selvberettigelsen for hvorfor man mener det er OK å trakassere muslimer/jøder/homofile/kvinner, osv.

Igjen og igjen og igjen.

''Det er den vanlige selvberettigelsen for hvorfor man mener det er OK å trakassere muslimer/jøder/homofile/kvinner, osv.''

Å ta opp problemet med slike koranskoler er selvfølgelig ikke å "trakassere" muslimer. Skjerp deg! Og kanskje du for én gangs skyld kunne klare å diskutere det tråden faktisk handler om isteden for å bedrive denne sedvanlige meningsløse rallingen.

''Det er den vanlige selvberettigelsen for hvorfor man mener det er OK å trakassere muslimer/jøder/homofile/kvinner, osv.''

Å ta opp problemet med slike koranskoler er selvfølgelig ikke å "trakassere" muslimer. Skjerp deg! Og kanskje du for én gangs skyld kunne klare å diskutere det tråden faktisk handler om isteden for å bedrive denne sedvanlige meningsløse rallingen.

Neida, hvis det hadde vært presentert som noe som skjedde på den skolen.

I stedet beskriver du det som "islams galskap", underforstått at alle muslimer er slik. Det er like idiotisk som å finne en eller annen "gærn" kristen eller jødisk skole, og presentere det som at alle jøder er sånn.

Det er ikke noen forskjell om det er jøder eller muslimer du trakasserer. Det ene er altså ikke bedre enn det andre.

Gjest Nord og ned.

Igjen og igjen og igjen.

''At du ikke klarer å se hatet sier mer om deg''

Og hvor plasserer det blinde, sanseløse og fanatiske hatet ditt mot FrP og deres velgermasse seg i det bilde du her skisserer?

Hva har det med saken å gjøre? Her snakker man om en koranskole, og opplysningene gir grunn til bekymring.

Dobbelmoralen.

Fordi f. eks. jødehat er like alvorlig som hvis de finner en skole hvor jøder gjør noe galt. Dette handler om å benytte enhver lille (eller stor) ting til å sverte jøder og muslimer generelt.

Med vennlig hilsen

Gjest andegakk

Dobbelmoralen.

Fordi f. eks. jødehat er like alvorlig som hvis de finner en skole hvor jøder gjør noe galt. Dette handler om å benytte enhver lille (eller stor) ting til å sverte jøder og muslimer generelt.

Med vennlig hilsen

''Dette handler om å benytte enhver lille (eller stor) ting til å sverte jøder og muslimer generelt.''

På samme måte som enkelte benytter enhver lille (eller store) ting til å sverte Frp og Frp-sympatisører.

Dobbelmoralen.

Med vennlig hilsen

Ja men hvorfor tar du ikke muslimers hat like mye på alvor som andres hat??

Da hadde folk her inne kanskje blitt mindre provosert av dine uttalelser.

Du motsier deg selv ganske mye.

Jeg synes hat mot folkegrupper blir feil uansett, men i denne tråden handler det altså om muslimers hat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...