Gjest Kayia Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Messing ER JO kobber og sink. Men du, messing _er_ ikke kobber selv om det inneholder bl.a kobber Kobber er et grunnstoff, messing er en legering. Brun saus er jo ikke mel heller, selv om det lages av (bl.a) mel. 0 Siter
Gjest andegakk Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Tror faktisk vi hadde et lignende fat hjemme hos meg da jeg var liten :-) ''Tror faktisk vi hadde et lignende fat hjemme hos meg da jeg var liten :-)'' "Alle" hadde det på 50-tallet. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 ''Tror faktisk vi hadde et lignende fat hjemme hos meg da jeg var liten :-)'' "Alle" hadde det på 50-tallet. Vel, jeg var ikke født da, men det var nok arvet fra min farmor :-) 0 Siter
Gjest elleville Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Man trenger ikke eie kobber selv for å se forskjell. Jeg tror det er rød messing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.