Gå til innhold

Forvente noe av andre

Anbefalte innlegg

Gjest Stå på selv

Min søster har bestemt seg for å slutte å jobbe og begynne på skolen. Og det er bra det men ikke for økonomien. Hun skal bare leve på studielån. For 2 år siden solgte hun leiligheten og kjøpte en større. Da fikk hun større lån. Og hun kjøpte en nesten ny bil. Hun jobbet da 70% og klarte det så vidt. Far måtte betale de store strømregningene og verksted regningene. Nå sier hun at hun håper at far kan hjelpe mere når hun går på skole. Merker at jeg blir irritert at hun tar så lett på dette. Hun er jo tross alt 30 år. Jeg har også gått på skole og jobbet nesten hver kveld. Men hun sier at hun har nok med skolen. Og jeg synes synd på far. Han vil jo gjøre alt for sine barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370599-forvente-noe-av-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...