Gå til innhold

Noen som kan låne meg en leilighet til 1.nov ?

Anbefalte innlegg

Gjest Angelhearts
Skrevet

Bor nå med en alkolisert mor som plager livet av meg og jeg trenger et sted å bo fram til jeg overtar nytt sted å bo fra 1.november. Noen som trenger hjelp med pass av leilighet?:-)

Vet dette er en umulig melding men tenkte.....tenk om det var en som kunne reddet meg for denne perioden.... :-)

Skrevet

Hvilket område er det snakk om at du ønsker å bo da?

Gjest Angelhearts
Skrevet

Hvilket område er det snakk om at du ønsker å bo da?

Åjda....tusen takk.....glemte jo helt å skrive område...jeg bor i Oslo.

Skrevet

Forsøk også å sett det inn i lokalavisen der du skal flytte til.

Gjest angelhearts
Skrevet

Åjda....tusen takk.....glemte jo helt å skrive område...jeg bor i Oslo.

Nå ble det faktisk så ille at jeg måtte gå å legge meg i bilen min......tragisk at folk som drikker skal ødlegge livet til folk på den måten :¨ (

Gjest Niccolina
Skrevet

Nå ble det faktisk så ille at jeg måtte gå å legge meg i bilen min......tragisk at folk som drikker skal ødlegge livet til folk på den måten :¨ (

Uff.. :-( se i bolig til leie-annonser, kanskje du kan leie et billig rom i kollektiv eller hybel for denne korte perioden? Du har ingen annen familie som kunne hjulpet til?

Gjest godt tips
Skrevet

Du kan leie campingvogn eller hytte på Bogstad camping.

Mange som bor der hele vinteren, faktsk :o)

Skrevet
Skrevet

Hybel.no eller FINN? Er vel noen som leier ut rom for en kortere periode?

Skrevet

Hva med å ringe et krisesenter om de kan hjelpe deg med dette. Vet ikke om de kan hjelpe deg med det, men det er jo lov å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...