Gå til innhold

MR- skulder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Skal og ta MR av min skulder i morgen. Noen der ute som kan fortelle meg om sin erfaring.....

Tar det lang tid, blir du kjørt helt inn i trommelen? Etc.....

Hva med dere som evt. har litt "klaus dro forbi", opplevde dere dette ubehagelig?

På forhånd takk for svar:)

Skrevet

Jeg har ikke klaus og syns det var helt uproblemeatisk. Jeg tok MR av både rygg og skulder og måte inn 3 x 15 minutt (eller var det 10 min? husker ikke) Det eneste problemet mitt var at jeg hadde vond rygg og vanskeligheter med å ligge helt stille.

Skrevet

Tok MR av hodet for 1 uke siden. Lå i ganske nøyaktig 30 minutter. Det er den aktuelle kroppsdelen som skal inn i trommelen, så jeg vil tro overkroppen din blir kjørt inn.

Hvor lang tid det tar vil variere.

Skrevet

Jeg tok MR av rygg for ikke lenge siden. Ja, det var ubehagelig... Kommer nok til å be om noe beroligende på forhånd om jeg må inn i trommelen en annen gang.

Skrevet

Jeg har tatt en sånn undersøkelse.

Ble kjørt inn i trommelen med overkroppen. Har på høretelefoner med musikk (man kan ta med egen CD faktisk). Det bråker ganske kraftig inni der. Ligger inni en tunnel, så det er jo ikke stengt i endene. Det er lyst og greit.

Ikke veldig morsomt, men ikke ubehagelig heller.

Skrevet

Gjør dype pusteøvelser eller meditasjon. Øv deg gjerne på forhånd. Dette kan du bruke i tilfelle du skulle få klaus-følelser. Lær deg å ro deg selv ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...