Gå til innhold

Når man får svidd mat!

Anbefalte innlegg

Gjest Pizza er jo godt!

Var ute forleden for å spise med gode venner. Når vi fikk servert pizzaen var den helt svidd og sort under, to av bitene var også helt svartsvidde på toppen.

Det smakte rett og slett ikke annet enn brent mat, og vi klagde til servitrisen.

Hun sa at det var så rart, for alle pizzaene denne dagen ble svidde så det var liten vits i å få en ny???. Ja, vel, men hvorfor ville vi vite.

Hun snakket med kokken og kom raskt tilbake med en helt utrolig teit forklaring. Jo dere skjønner, hvis ikke pizzaene er svidde, så smaker de rått. Det er ikke noe å gjøre med det, hilsen kokken.

Pizzaen var forhåndsbetalt, og det var ikke snakk om hverken ny pizza, eller pengene tilbake, ikke en gang reduksjon i prisen.

Joa, det må jeg si var en helt fortreffelig kundebehandling, og jeg forsto med ett, hvorfor vi var de eneste kundene.

At det går an...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370615-n%C3%A5r-man-f%C3%A5r-svidd-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferskenblomst

Ikkje bra!

Ikke alltid greit med forhåndsbetalt mat, nei.

Det skal være visst. Var ute og spiste på ett kjent sted i Oslo, hvor man betaler på forskudd. Den dagen var jeg råflott og bestilte biff med fløtegratinerte poteter. Da maten kom var potetene steinharde og rå. Klagde, og fikk en ny porsjon. Samme med den. Klagde igjen. Da fikk jeg til forklaring at potetene var ferdiglagd på forhånd, frosset ned, og alt kokken gjorde var å sette dem i mikroen. De klarte dessverre ikke å få den noe bedre. Men hvis jeg ville kan jeg få en porsjon Pommes Frites istedet, mot å betale for det. Jeg eksploderte . Og vel, jeg slapp å betale!!

Det skal være visst. Var ute og spiste på ett kjent sted i Oslo, hvor man betaler på forskudd. Den dagen var jeg råflott og bestilte biff med fløtegratinerte poteter. Da maten kom var potetene steinharde og rå. Klagde, og fikk en ny porsjon. Samme med den. Klagde igjen. Da fikk jeg til forklaring at potetene var ferdiglagd på forhånd, frosset ned, og alt kokken gjorde var å sette dem i mikroen. De klarte dessverre ikke å få den noe bedre. Men hvis jeg ville kan jeg få en porsjon Pommes Frites istedet, mot å betale for det. Jeg eksploderte . Og vel, jeg slapp å betale!!

'' Da fikk jeg til forklaring at potetene var ferdiglagd på forhånd, frosset ned, og alt kokken gjorde var å sette dem i mikroen.''

Det som forundrer meg mest er at de får seg til å si at kokken står å varmer prefabrikkert mat i microen, og ikke en gang får det riktig. Jeg hadde skammet meg langt ned i tåfisen om jeg jobbet der.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...