Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn som fyller 18 år om noen uker og faren og jeg har ennå ikke funnet ut hva vi skal gi i gave. Noen forslag?Tenker i retning av 10.000. Vi skal slå oss sammen med besteforeldre.

Gjest Sukkerogsalt
Skrevet

Det var mye.

Jeg ga langt mindre til mine. Her ligger vel en vanlig bursdag på mellom 500-1000 kr. Mydighetsdagen 2000kr. Besteforeldre har aldri hatt god råd, og ga nok halvparten.

Gjest Høstløv
Skrevet

Sertifikat er vel den beste 18 års-gave noen kan få.

Skrevet

Jeg ville tro å gi 10.000 i kontanter slik at jubilanten kan kjøpe seg det han ønsker seg selv ville vært en ok løsning.

Skrevet

Sertifikat er vel den beste 18 års-gave noen kan få.

Enig. Det er mange som får det til 18-års dagen.

Skrevet

Broren min og jeg fikk sertifikatet i 18-års gave. Absolutt den beste gaven jeg kunne få :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...