rose23 Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Har siste månedene vært plaget med utslett som kommer og går, spesielt i ansiktet. Jeg trodde det kom av en medisin som jeg nå har sluttet på, men utslettet er tilbake. Det eneste "nye" i livet mitt siden utslettet kom første gang er veggene på stua. Det er trepanel og ferdigmalt. Er der noe spesielt "giftige" stoffer på slikt? 0 Siter
Gjest frusirianne Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Det er fult mulig å reagere på trepanelet, men jeg vet jo ikke om det er det du gjør. Nytt treverk, maling og beis, gasser ganske mye når det er nytt. Er du overfølsom for dette kan det gi allergiske reaksjoner. Det er mest vanlig med reaksjoner på hud og slimhinner, munn, hals og lunger. Men også hodepine, muskelverk er vanlige. Det er ofte rene detektiv arbeidet å finne årsaken til allergier. 0 Siter
rose23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Skrevet 2. oktober 2011 Det er fult mulig å reagere på trepanelet, men jeg vet jo ikke om det er det du gjør. Nytt treverk, maling og beis, gasser ganske mye når det er nytt. Er du overfølsom for dette kan det gi allergiske reaksjoner. Det er mest vanlig med reaksjoner på hud og slimhinner, munn, hals og lunger. Men også hodepine, muskelverk er vanlige. Det er ofte rene detektiv arbeidet å finne årsaken til allergier. Har malt hele huset inne og ute uten å ha reagert på dette. Er så kjipt å ikke funne ut hvorfor jeg får utslett. Har hatt flere kortisonkurer siste ukene, og kan ikke fortsette med det i all elvighet. Blir litt drastisk å ta ned igjen de fine veggene da :-/ 0 Siter
Gjest alomo Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Det kan bokstavelig talt sitte mye dritt i veggene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.