Elbereth Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Finnes det et "sentralt" register som hvemsomhelst kan gå inn på? Bilforhandlere har jo noe sånt. Skal selge et par biler, i alle fall sette en verditakst på dem. Er klar over at man får mer for bilene ved å selge privat, men i første runde må jeg vite sånn ca. verdi. (- så greit at man har doktorsider for alt man lurer på ;P) 0 Siter
Nord og ned Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Det greieste er bare å gå inn på Finn.no og sjekke der hva tilsvarene årsmodel/kilometer går for. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Vet ikke om det finnes slike lister for oss. Men kan det være til hjelp for deg å sammenligne priser på biler som selges på finn.no f.eks? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Det greieste er bare å gå inn på Finn.no og sjekke der hva tilsvarene årsmodel/kilometer går for. Hm. Du var før meg, ser jeg nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.