Gjest nav og arbeid Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article4244969.ece#disqus_thread 0 Siter
meteora Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Bra at slike ting blir tatt opp i media. Får håpe det fører til endringer som kan være positivt for flere av partene på sikt =) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Tankevekkende! Har hørt om lignende tilfeller. 0 Siter
Gjest Uførjegog Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Følte det akkurat på samme måte da jeg ble ufør. Jeg er også kronisk syk, men har gode perioder og dager. Jeg følte sterkt for at jeg også kunne bidra, både for egen del og for å ta min del de dagene jeg faktisk kunne arbeide. Men valget ble tatt i fra meg. På egen hånd fikk jeg ingen mulighet til arbeid, til det var jeg for mye borte. Og siden jeg ikke kunne planlegge når de dårlige dagene kom, og de kommer dessverre ofte, så var jeg utelukket i arbeidslivet. Jeg sendte brev til nav hvor jeg ba om hjelp til arbeidsgiver i de dagene jeg var syk. ( men de mente det var for ofte, og ga meg ikke noe annet alternativ enn uføretrygd. Ja da havnet jeg jo i den båsen mange ser ut til å mene at jeg går rundt og driver dank. Sannheten er at jeg er minstetrygdet, dårlig råd, og syk. Jeg skulle mye heller stått frisk opp hver morgen og gått på jobb, enn å gå hjemme og være syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.