Gå til innhold

"Jeg vil også jobbe!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra at slike ting blir tatt opp i media. Får håpe det fører til endringer som kan være positivt for flere av partene på sikt =)

Gjest Elextra
Skrevet

Tankevekkende!

Har hørt om lignende tilfeller.

Gjest Uførjegog
Skrevet

Følte det akkurat på samme måte da jeg ble ufør. Jeg er også kronisk syk, men har gode perioder og dager. Jeg følte sterkt for at jeg også kunne bidra, både for egen del og for å ta min del de dagene jeg faktisk kunne arbeide. Men valget ble tatt i fra meg. På egen hånd fikk jeg ingen mulighet til arbeid, til det var jeg for mye borte. Og siden jeg ikke kunne planlegge når de dårlige dagene kom, og de kommer dessverre ofte, så var jeg utelukket i arbeidslivet. Jeg sendte brev til nav hvor jeg ba om hjelp til arbeidsgiver i de dagene jeg var syk. ( men de mente det var for ofte, og ga meg ikke noe annet alternativ enn uføretrygd.

Ja da havnet jeg jo i den båsen mange ser ut til å mene at jeg går rundt og driver dank. Sannheten er at jeg er minstetrygdet, dårlig råd, og syk.

Jeg skulle mye heller stått frisk opp hver morgen og gått på jobb, enn å gå hjemme og være syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...