Gå til innhold

På tide å fikse problemet


Gjest Modern77

Anbefalte innlegg

Gjest Modern77

Begynner å bli litt lei av å ikke kunne lese innleggene, og ikke hjelper det om webbis svarer her, for jeg får ikke lest svaret likevel....

Blir det fikset snart? Hvis ikke får jeg finne meg et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Som sagt får jeg ikke sett svar, webbis bør evnt lage en tråd der han sier noe om problemet og om det kan fikses.

VIrker som det ikke rammer alle samtidig da jeg ser folk svare på ting jeg har skrevet og svart på... men så får jeg ikke se hva de har sagt...

Men det har skjedd med flere her har jeg hørt,

og hos meg både hjemme og på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccolina

Som sagt får jeg ikke sett svar, webbis bør evnt lage en tråd der han sier noe om problemet og om det kan fikses.

VIrker som det ikke rammer alle samtidig da jeg ser folk svare på ting jeg har skrevet og svart på... men så får jeg ikke se hva de har sagt...

Men det har skjedd med flere her har jeg hørt,

og hos meg både hjemme og på jobb.

Hvis det skjer på flere maskiner så høres det nesten ut som problemet følger med din bruker? Prøv å opprette en ny bruker bare for å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer på flere maskiner så høres det nesten ut som problemet følger med din bruker? Prøv å opprette en ny bruker bare for å teste?

Nei, det har skjedd flere av oss, men det skjer ikke hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei, det har skjedd flere av oss, men det skjer ikke hele tiden.

Det er uklart for oss hva dere beskriver.

En type feil er at man ved å klikke på "tråd" kommer til hovedinnlegget og ikke det stedet man ønsket å komme i tråden. En annen er dette med manglende fargeskifte. Disse to feilene kjenner vi, men har ikke funnet løsning til foreløpig.

Det virker imidlertid som det her beskrives en helt annen type feil, og vi skulle gjerne hatt detaljert beskrivelse av hva man klikker på i forkant av feilen og hvordan feilen fremtrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uklart for oss hva dere beskriver.

En type feil er at man ved å klikke på "tråd" kommer til hovedinnlegget og ikke det stedet man ønsket å komme i tråden. En annen er dette med manglende fargeskifte. Disse to feilene kjenner vi, men har ikke funnet løsning til foreløpig.

Det virker imidlertid som det her beskrives en helt annen type feil, og vi skulle gjerne hatt detaljert beskrivelse av hva man klikker på i forkant av feilen og hvordan feilen fremtrer.

Ja, jeg har sett at dere spør om nærmere forklaring, men dette med at man bare ser hovedtråden har ikke skjedd meg etter at jeg leste det :-) Jeg har det i bakhodet og håper å kunne si fra neste gang det ev skjer.

Manglende fargeskifte skjer jo hele tiden, med mindre man "går inn i tråden på samme måte" hele tiden.

Alt 1: Man går alltid inn via "åpent" (eler annet forum), og leser innleggen der. Da vil innleggene ha korrekt farge.

Alt 2: Hvis man alltid går inn via "tråd" fra "svar til meg", vil innleggene ha riktig farge.

Hvis man veksler mellom 1 og 2, vil ikke innlegg man har lest når man åpnet dem via 1 ha ny farge når man åpner via 2 og omvendt.

(Slik tror jeg iallfall at det er - jeg ser hvilke innlegg jeg har lest dersom jeg alltid går inn via forum og ikke via svar til meg -> tråd (usikker på hva som skjer om jeg åpner tråd fra 100 nyeste))

- - -

Den andre feilen, som består i at jeg har klikket på et innlegg for så bare å få opp hovedinnlegget uten å kunne klikke meg inn i tråden, har bare skjedd et par ganger,, og jeg husker ikke hva som da skjedde. Skal si fra hvis det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uklart for oss hva dere beskriver.

En type feil er at man ved å klikke på "tråd" kommer til hovedinnlegget og ikke det stedet man ønsket å komme i tråden. En annen er dette med manglende fargeskifte. Disse to feilene kjenner vi, men har ikke funnet løsning til foreløpig.

Det virker imidlertid som det her beskrives en helt annen type feil, og vi skulle gjerne hatt detaljert beskrivelse av hva man klikker på i forkant av feilen og hvordan feilen fremtrer.

Utførte en liten test på akkurat dette med at bare hovedinnlegget vises: Det skjer hvis jeg trykker "åpne i ny fane" på et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utførte en liten test på akkurat dette med at bare hovedinnlegget vises: Det skjer hvis jeg trykker "åpne i ny fane" på et innlegg.

Snart får du deg jobb her!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uklart for oss hva dere beskriver.

En type feil er at man ved å klikke på "tråd" kommer til hovedinnlegget og ikke det stedet man ønsket å komme i tråden. En annen er dette med manglende fargeskifte. Disse to feilene kjenner vi, men har ikke funnet løsning til foreløpig.

Det virker imidlertid som det her beskrives en helt annen type feil, og vi skulle gjerne hatt detaljert beskrivelse av hva man klikker på i forkant av feilen og hvordan feilen fremtrer.

Ta feks dette innlegget. Man logger seg på, kommer inn og klikker på innlegget og kan lese hva Modern 77 har skrevet. Man klikker på svaret Cathlin har gitt og i stedet for hva hun har svart får man opp det Modern77 har skrevet. Man klikker på deres svar og man får igjen bare opp hovedinnlegget. Man får bare lest hovedinnlegget og teksten i hovedinnlegget er det eneste som kommer opp uansett hvilket nick man klikker på som har svart.

Samme om man da går inn på "svar til meg". Her vil man til vanlig ved å klikke på "Overskriften til innlegget" kunne lese svar til meg. Slik fungerer det ikke nå, det man får opp er hovedinnlegget. Går man så til hovedinnlegget og klikker på linjen med nicket til den som har svart, får man igjen opp teksten i hovedinnlegget. Man får med andre ord bare lest hovedinnlegget og ingen av svarene under. Ved siden av teksten i "svar til meg" står det "tråd" i parentes, da kommer man til hovedinnlegget. Klikker man på teksten foran "tråd" i parentes får man vanligvis opp svaret som er gitt direkte til seg. Slik er det ikke nå, man får bare hovedinnlegget opp gang på gang til det plutselig fungerer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ja, jeg har sett at dere spør om nærmere forklaring, men dette med at man bare ser hovedtråden har ikke skjedd meg etter at jeg leste det :-) Jeg har det i bakhodet og håper å kunne si fra neste gang det ev skjer.

Manglende fargeskifte skjer jo hele tiden, med mindre man "går inn i tråden på samme måte" hele tiden.

Alt 1: Man går alltid inn via "åpent" (eler annet forum), og leser innleggen der. Da vil innleggene ha korrekt farge.

Alt 2: Hvis man alltid går inn via "tråd" fra "svar til meg", vil innleggene ha riktig farge.

Hvis man veksler mellom 1 og 2, vil ikke innlegg man har lest når man åpnet dem via 1 ha ny farge når man åpner via 2 og omvendt.

(Slik tror jeg iallfall at det er - jeg ser hvilke innlegg jeg har lest dersom jeg alltid går inn via forum og ikke via svar til meg -> tråd (usikker på hva som skjer om jeg åpner tråd fra 100 nyeste))

- - -

Den andre feilen, som består i at jeg har klikket på et innlegg for så bare å få opp hovedinnlegget uten å kunne klikke meg inn i tråden, har bare skjedd et par ganger,, og jeg husker ikke hva som da skjedde. Skal si fra hvis det skjer igjen.

Takk skal du ha. Fargeproblemet har vi som sagt oversikt over og vet hva skyldes (men har ennå ikke kommet frem til en god løsning), mens det andre problemet har vi ikke klart å "fremkalle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Ta feks dette innlegget. Man logger seg på, kommer inn og klikker på innlegget og kan lese hva Modern 77 har skrevet. Man klikker på svaret Cathlin har gitt og i stedet for hva hun har svart får man opp det Modern77 har skrevet. Man klikker på deres svar og man får igjen bare opp hovedinnlegget. Man får bare lest hovedinnlegget og teksten i hovedinnlegget er det eneste som kommer opp uansett hvilket nick man klikker på som har svart.

Samme om man da går inn på "svar til meg". Her vil man til vanlig ved å klikke på "Overskriften til innlegget" kunne lese svar til meg. Slik fungerer det ikke nå, det man får opp er hovedinnlegget. Går man så til hovedinnlegget og klikker på linjen med nicket til den som har svart, får man igjen opp teksten i hovedinnlegget. Man får med andre ord bare lest hovedinnlegget og ingen av svarene under. Ved siden av teksten i "svar til meg" står det "tråd" i parentes, da kommer man til hovedinnlegget. Klikker man på teksten foran "tråd" i parentes får man vanligvis opp svaret som er gitt direkte til seg. Slik er det ikke nå, man får bare hovedinnlegget opp gang på gang til det plutselig fungerer igjen.

Takk for den nøyaktige beskrivelsen! Kan du si noe om hvor stor del av tiden du opplever dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Utførte en liten test på akkurat dette med at bare hovedinnlegget vises: Det skjer hvis jeg trykker "åpne i ny fane" på et innlegg.

Når du åpner et innlegg fra 100 nyeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Utførte en liten test på akkurat dette med at bare hovedinnlegget vises: Det skjer hvis jeg trykker "åpne i ny fane" på et innlegg.

Prøver å få litt mer oversikt her, så derfor spør jeg deg også om hvilken nettleser du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den nøyaktige beskrivelsen! Kan du si noe om hvor stor del av tiden du opplever dette problemet?

Det er slik nesten hver gang jeg logger meg på etter å ha vært borte i timer. Har ikke lagt merke til om det er avhengig av om jeg er utlogget eller ikke. Når det først begynner å fungere, dvs jeg har lagt siden ned 5-10 ganger og prøvd på nytt og klikker villt på svar til meg, tråder og nye innlegg, så fungerer det helt til neste gang jeg er borte herfra og så kommer tilbake etter timer.

Jeg logget meg av og på nå, alt fungerer som normalt for øyeblikket. Det er til veldig ulik tid jeg logger meg på, så det er neppe til faste tider dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du åpner et innlegg fra 100 nyeste?

Husker ikke hvor jeg sto i stad da jeg forsøkte det, men dette problemet med "kun hovedinnlegg" fikk jeg bare når jeg ba om åpning i egen fane, men om jeg før dette sto i 100 nyeste eller svare til meg elelr direkte inne i forum, husker jeg ikke.

Men jeg fikk ikke problemet hvis jeg åpnet innlegget uten å be om ny fane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...