Gå til innhold

På tide å fikse problemet


Gjest Modern77

Anbefalte innlegg

Hvilken versjon?

Ok, skjønner ikke mye av det som skjer bakenfor skjermen, men ved å klikke litt rundt her&der har jeg funnet ut at jeg kanskje har Internet Explorer 8.0?

Et annet sted står det:Microsoft Windows XP Home Edition, versjon 5.1.2600 Service Pack 3Build 2600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Ta feks dette innlegget. Man logger seg på, kommer inn og klikker på innlegget og kan lese hva Modern 77 har skrevet. Man klikker på svaret Cathlin har gitt og i stedet for hva hun har svart får man opp det Modern77 har skrevet. Man klikker på deres svar og man får igjen bare opp hovedinnlegget. Man får bare lest hovedinnlegget og teksten i hovedinnlegget er det eneste som kommer opp uansett hvilket nick man klikker på som har svart.

Samme om man da går inn på "svar til meg". Her vil man til vanlig ved å klikke på "Overskriften til innlegget" kunne lese svar til meg. Slik fungerer det ikke nå, det man får opp er hovedinnlegget. Går man så til hovedinnlegget og klikker på linjen med nicket til den som har svart, får man igjen opp teksten i hovedinnlegget. Man får med andre ord bare lest hovedinnlegget og ingen av svarene under. Ved siden av teksten i "svar til meg" står det "tråd" i parentes, da kommer man til hovedinnlegget. Klikker man på teksten foran "tråd" i parentes får man vanligvis opp svaret som er gitt direkte til seg. Slik er det ikke nå, man får bare hovedinnlegget opp gang på gang til det plutselig fungerer igjen.

Det er akkurat sånn jeg har det,

det er akkurat som om svaret blir stoppet av en popupblokker eller noe,

ser svaret kanskje et mikrosekund før hovedinnlegget kommer opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modern77

Prøver å få litt mer oversikt her, så derfor spør jeg deg også om hvilken nettleser du bruker?

I dag funket det, men jeg leste svar før jeg logget meg inn,

så logget jeg meg inn og sjekket.

Skal sjekke det samme når jeg kommer hjem,

men da logge meg inn først og se om det gjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn jeg har det,

det er akkurat som om svaret blir stoppet av en popupblokker eller noe,

ser svaret kanskje et mikrosekund før hovedinnlegget kommer opp...

Samme her. Og samme problem i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den nøyaktige beskrivelsen! Kan du si noe om hvor stor del av tiden du opplever dette problemet?

Bare si i fra at de to siste gangene jeg har vært innom så har det fungert som bare rakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...