Gjest Pipps Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Hvilken glede. Jeg har alltid trodd hun var uskyldig. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10039731 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg håper virkelig at hun er uskyldig. 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 ''Jeg har alltid trodd hun var uskyldig.'' Det har aldri jeg trodd. Ikke et sekund. Og ja, jeg syns ikke det er noen glede for familien til offeret. Hvordan man først kan få 26 år og så to-tre skjønner jeg bare ikke. Skulle tro det var to forskjellige sker som det er dømt i. 0 Siter
Gjest alomo Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 ''Jeg har alltid trodd hun var uskyldig.'' Det har aldri jeg trodd. Ikke et sekund. Og ja, jeg syns ikke det er noen glede for familien til offeret. Hvordan man først kan få 26 år og så to-tre skjønner jeg bare ikke. Skulle tro det var to forskjellige sker som det er dømt i. Enig med du. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg så en detaljert dokumentar om saken for noen måneder siden. Hvis det ikke var utelatt noe der, kan jeg ikke fatte og begripe hvordan hun kan være skyldig. Det var for mange beviser i hennes favør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.