Gå til innhold

Foxy Knoxy er frikjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg har alltid trodd hun var uskyldig.''

Det har aldri jeg trodd. Ikke et sekund.

Og ja, jeg syns ikke det er noen glede for familien til offeret. Hvordan man først kan få 26 år og så to-tre skjønner jeg bare ikke. Skulle tro det var to forskjellige sker som det er dømt i.

Skrevet

''Jeg har alltid trodd hun var uskyldig.''

Det har aldri jeg trodd. Ikke et sekund.

Og ja, jeg syns ikke det er noen glede for familien til offeret. Hvordan man først kan få 26 år og så to-tre skjønner jeg bare ikke. Skulle tro det var to forskjellige sker som det er dømt i.

Enig med du.

Skrevet

Jeg så en detaljert dokumentar om saken for noen måneder siden. Hvis det ikke var utelatt noe der, kan jeg ikke fatte og begripe hvordan hun kan være skyldig. Det var for mange beviser i hennes favør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...