Gjest fb-kløne Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Etter andre sp.mål lenger ned om ting på facebook, tør jeg spørre også. Om jeg sletter en "venn" fra min venneliste på fb, så blir vedkommende borte fra min liste, ja. Men blir jeg borte fra denne "vennens" liste også, eller er jeg fremdeles på vennelisten til vedkommende jeg fjerner?? 0 Siter
Gjest fb pøne Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Sletter du deg selv som venn så er du ikke på vedks liste 0 Siter
Gjest fb-kløne Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Sletter du deg selv som venn så er du ikke på vedks liste Slette meg selv som venn? Går da ikke det? Du mener kanskje at om jeg sletter en venn fra min liste, forsvinner jeg fra denne vennens liste også? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Om du sletter en venn fra din venneliste, så blir du borte fra hans liste også. 0 Siter
Gjest fb-kløne Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Om du sletter en venn fra din venneliste, så blir du borte fra hans liste også. Takk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.