Gå til innhold

chatte-klient til mac

Anbefalte innlegg

Gjest iMac-iPain

Jeg savner en bra chatte-klient til mac. Den versjonen som er av msn føles (fra å sitte på pc) udatert og minst 8 år gammel. Adium får jeg ikke til å fungere via min msn konto(som er den kontoen jeg ønsker å bruke og der jeg har alle kontakter). Har forsøkt det som er tilgjengelig, den logger på og logger umiddelbart av igjen og forteller meg jeg er logget på andre steder (når jeg ikke er det siden jeg har logget av absolutt overalt (ja mail og), og ja jeg har logget på mail for å vertifisere kontoen der og så tilbake til adium, funker heller ikke. Så, hva er alternativene da? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370687-chatte-klient-til-mac/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker MSN på den bærbare og Adium på den stasjonære iMac'en. Begge fungerer fint til mine behov da det er chatte jeg skal med folk, ikke andre ting. Og jeg bruker samme Messenger-konto med begge. Liker i grunnen Adium best av de to.

Hvis du er 100% sikker på at du ikke er logget på en annen MSN-klient når du får beskjeden i Adium aner jeg ikke hva som kan være feil. Adium har fungert knirkefritt for meg i to år nå.

Gjest iMac-iPain

Jeg bruker MSN på den bærbare og Adium på den stasjonære iMac'en. Begge fungerer fint til mine behov da det er chatte jeg skal med folk, ikke andre ting. Og jeg bruker samme Messenger-konto med begge. Liker i grunnen Adium best av de to.

Hvis du er 100% sikker på at du ikke er logget på en annen MSN-klient når du får beskjeden i Adium aner jeg ikke hva som kan være feil. Adium har fungert knirkefritt for meg i to år nå.

Funker ikke nei, ser flere har trøbbel med adium og MSN. Argh. Jaja, får holde meg til MSN inntil videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...