Gå til innhold

Fra arkivet: Dagbladets avslag på leserinnlegg

Anbefalte innlegg

''Takk for brevet, som herved returneres. Ikke alle utslag av selv dyp og ekte følt selvopptatthet har krav på våre leseres tid og oppmerksomhet, og som debattartikkel holder ikke dette innlegget, med sine snobbete selvfølgeligheter og udokumenterte påstander, de minstemål vi opererer med''

http://s1.proxy05.twitpic.com/photos/large/414080015.jpg

Fortsetter under...

"Fra arkivet" sier du? Det sier seg vel nesten selv. Det må jo være fra riktig gamle dager, fra den gang Dagbladet opererte med "minstemål" og kvalitetssikring før noe havnet på trykk. :P

Ja, ikke sant? :-)

Dagbladets 'minstemål' har nok endret seg kraftig fra 1992 (som var årstallet som sto på brevet, men det så du sikkert). Uansett er det morsomt formulert. Merker jeg gjerne skulle lest det refuserte innlegget.

Gjest fruitcake

Ja, ikke sant? :-)

Dagbladets 'minstemål' har nok endret seg kraftig fra 1992 (som var årstallet som sto på brevet, men det så du sikkert). Uansett er det morsomt formulert. Merker jeg gjerne skulle lest det refuserte innlegget.

Så sant, så sant. Skulle vært morsomt å lese det brevet ja. :) Kunne da sendt det inn på ny, og sett om det hadde blitt avvist denne gangen også. (Har mine tvil om at de avviser noe som helst i disse dager).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...