Gjest prust Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg får besøk av ei venninne i kveld. Vi skal sitte og skravle 2-3 timer. Bør vel servere et eller annet, men hva? Ikke noe som krever lang forberedelse - kan evt godt stå i ovnen en stund. Men ikke noe tunge greier. Har gode ingredienser til suppe (fenalår, løk, gulrøtter, selleri, kålrot, blomkål) - men det er kanskje litt teit? 0 Siter
Gjest Karikaffekruset Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Nei!!! Suppe er jo KNALLGODT nå på disse rufsete høstkveldene, det hadde jeg blitt knallglad for. Gjerne med et rundstykke til eller en brødblingse :-) 0 Siter
Gjest Niccolina Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Suppe er kjempekoselig! Tenn noen stearinlys også så blir det en stemningsfull høstkveld :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Gå for suppe, du! Skikelig deilig høstmat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Suppe med grove rundstykker (og skikkelig smør!) er kjempegodt!!! Jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde fått hjemmelaget suppe i alle fall. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Siden dere synes hjemmelaget suppe er så godt, så blir det det :-) Nå koker restene fra fenalåret, og jeg skal kutte opp grønnsaker. Har kjøpt grove rundstykker til. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.