Gå til innhold

Pusse opp kjøkken delvis selv - kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest Juniana

Har ingen erfaring og er derfor skikkelig amatør på området. Kommer litt spørsmål etterhvert. Feks, hva gjør jeg med kjøleskapet som jeg skal beholde til mitt nye kjøkken? Kan det stå i støpsel og brukes mens jeg holder på med riving av det gamle kjøkkenet? OG når det nye kjøkkenet skal monteres opp? Eller må jeg se til å få spist opp all mat i kjøl og frys før jeg går i gang? Starter til helgen.

Fortsetter under...

kan du ikke sette kjøleskapet på et annet rom imens? F.eks i stua?

-om det er plass til å jobbe rundt det må du jo nesten se på selv som vet hvor stor plass det er . Selv har jeg stort kjøkken, så mitt kjøleskap kunne blitt stående (hvis ikke gulvet skal skiftes da)

Gjest Juniana

kan du ikke sette kjøleskapet på et annet rom imens? F.eks i stua?

-om det er plass til å jobbe rundt det må du jo nesten se på selv som vet hvor stor plass det er . Selv har jeg stort kjøkken, så mitt kjøleskap kunne blitt stående (hvis ikke gulvet skal skiftes da)

''kan du ikke sette kjøleskapet på et annet rom imens? F.eks i stua?''

Kjøkkenet er veldig lite, så er ihvertfall ikke mulighet for å flytte rundt på kjøleskapet der. Men stuen ja. Blonde meg tenkte at kjøleskapet trenger spesielstøpsel/kontakt eller bruker for mye strøm til å kunne stå i stuen, men regner det må gå greit ja. Håper bare jeg får noen til å hjelpe meg å bære!

Kjøkkenet er veldig lite, så er ihvertfall ikke mulighet for å flytte rundt på kjøleskapet der. Men stuen ja. Blonde meg tenkte at kjøleskapet trenger spesielstøpsel/kontakt eller bruker for mye strøm til å kunne stå i stuen, men regner det må gå greit ja. Håper bare jeg får noen til å hjelpe meg å bære!

Mange kjøleskap har hjul bakerst eller foran, slik at man kan vippe det og så trille. Men dere bør være to ja.

Jeg hadde mitt kjøleskap i gangen (som er stor) da jeg pusset opp kjøkkenet.

En annen gang brukte jeg verandaen som kjøleskap (mat i poser) fordi kjølelskapet mitt var ødelagt. En stor fordel med vinteren! (om sommeren går det selvsagt ikke).

Gjest Juniana

Så lenge kjøleskapet ikke står helt i veien så kan det jo bare stå. Kan jo flytte det til en annen side av kjøkkenet enn akkurat der du skal jobbe også da hvis det er mulig.

Kjøkkenet er for lite til at det flyttes på rundt der. leiligheten er 45 kvm. Stuen er kanskje et alternativ!

Annonse

''...kjøleskapet trenger spesielstøpsel/kontakt eller bruker for mye strøm til å kunne stå i stuen...''

Et kjøleskap bruker ikke stort mer strøm enn en gammeldags lyspære om jeg har regnet riktig.

mvh

Gjest ambrose

''Håper bare jeg får noen til å hjelpe meg å bære!''

Du får ikke til å flytte det selv, da - ved å skyve det på hver sin side annenhver gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...