Gå til innhold

Quanta costa - fritidsaktiviteter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har aldri satt det opp - men vi betaler vel sånn omtrent slik:

Barn 1:

Kulturskolen - 1400 kr pr halvår (tror jeg)

Bandundervisning - ca 2500 kr pr halvår. Intrument fikk han til bursdagen i vår - ca 2500 kr, tror jeg.

Idrett: Aner ikke - men vil tippe på at det ligger på rundt 1500 kr pr halvår. I tillegg kommer turneringer - så de tblir sikkert 2000-3000 pr år. Utstyr - ca 1000 kr pr år.

Barn 2:

Kor - 500 pr år + 600 for en korhelg hun skal være med på i høst

Speider - vet ikke, tipper det blir 500 pr år

Sangundervisning - 2000 pr halvår

Idrett - husker ikke - men tipper 1000 kr pr halvår

Barn 3:

Ballett: 1400 kr pr halvår + 700 kr i eksamensavgift + utstyr for kanskje 700 kr pr år.

...

Vet ikke helt om jeg tør regne dette sammen.....! Men jeg er veldig gald for at ungene er aktive, og at vi har mulighet til å betale for at de får være med på dette.

Synes det var mange dyre aktiviteter her... Karate koster ca. 1000 kr året innkludert drakt (brukt), belte® og beskyttelsesutstyr (brukt, med unntak av tannbeskyttelsen). Kulturskolen 900 kr for et skoleår for undervisning (2-3 elever) pluss 400 kr året for korps/band.

''Kulturskolen 900 kr for et skoleår for undervisning''

Det var billig kulturskole, i vår kommune koster det omtrent det dobbelte.

Synes det var mange dyre aktiviteter her... Karate koster ca. 1000 kr året innkludert drakt (brukt), belte® og beskyttelsesutstyr (brukt, med unntak av tannbeskyttelsen). Kulturskolen 900 kr for et skoleår for undervisning (2-3 elever) pluss 400 kr året for korps/band.

Det er en rimelig kulturskole.

Hos oss koster instrumentundervisning 1200,- kr pr halvår. Teater koster 1100,- og dansegruppene koster 1000,- pr halvår å delta i.

Instrumentundervisning vil si 20 min pr uke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...