Gå til innhold

Kvinnelige bodybuldere? Stygt synes nå jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest 145 kg gråter!

Må kjønnene være absolutt likestilte eller kan og bør vi glede oss over forskjellene?Ser på tv at program heter "Verdens sterkeste mann" og synes det er bare tåpelig.Forskjellen på en menneskaape og Homo Sapiens er jo at vi har større hjerne og bruker redskaper.Vi er i stand til å utforske de største havdyp og reise til Månen! Kvinner føder nå barn når de har passert 40 og de forlanger tilogmed at de skal få velskapte barn selv om der er 45 eller 50! Når skal vi forstå at våre kropper er av en "gammel modell" og er minst 10 000

år gammel?

Når skal vi våkne av dvalen og forstå at vi hjernevasker oss selv til å tro at alle skal være like tynne? Vi mennesker varierer i tyngde fra 40 kg til 440 kg(Unormalt er vel heller alt over 200?) og vi må slutte å tro at det normale slutter ved 80 kg og ikke 140.Tipper at en gjennomsnitts nordmann veier

rundt 90 kg og ikke 75 som vognkortet påstår.

Se på Nettavisen side 2 og Jodie Marsh.Englands kanskje aller vakreste og mest sexy glamourmodell har altså ødelagt sin kropp på å bli bodybuilder og stygg etter min mening.

Hun var en 32 år gammel perfekt kvinne i mine øyne

og jeg tror at over 60% av norske menn er enige med meg!Hun var min drømmekvinne selv om hun skulle veie 80 eller 90 kilo,jeg ville ha elsker hvert gram! Jeg er i sorg!"

Fortsetter under...

Gjest nei fysj

Det er ikke normalt at kvinner skal ha kropper som menn, likesteilling eller ei.

Jeg er selv en kvinne som naturlig har store muskler, men skjult under fettet...

Bodybuilderne bygger opp musklene og kvitter seg med fettlaget, slik at musklene kommer mer til syne og blir mer definerte.

De ser ikke sånn ut hele tiden, utenom konkurranser osv spiser de mer normalt slik at det legger seg litt fett utenpå musklene, de blir da ikke så definerte og de ser mer normale ut... (men ikke helt seff...)

men så nærmer konkuransen seg, da skal de spise mest mulig kjøtt/proteiner og drikke minst mulig melk, spise lite karbohydrater osv...

mens de hardtrener for å få musklene mer definerte.

Så blir det omganger med selvbruning og på oppvisningen kliner de seg inn med grisefett eller noe så de blir speilblanke.

Ser mer ut som pølseskinn.. urk!

Syns ikke det er fint verken på menn eller kvinner slike bodybuilderkropper, det blir litt for mye, og den brunfargen - det er liksom for å definere musklene mer,

men det ser jo bare helt jævlig ut...

Uansett... STORE FREMTREDENDE MUSKLER er nok mer naturlig på menn enn kvinner. Jeg kjenner selv en bodybuilderdame som har lagt ut bilder på facebook... hun skulle bare visst hva jeg egentlig syntes om henne :D Selv er hun veldig stolt over fremgangen sin... og joda, hun ernok flink til å trene og passe på kostholdet, men ikke f... om jeg ville sett sånn ut. Typen hennes er bodybuilder, så han forstår nok mer konseptet, men tror ikke normale menn ville likt å hatt seg med en muskelbunt av en kvinne... i alle fall ikke tatt henne bakfra (assossiasjoner til en mann hooho).

Gjest fruitcake

Det er ikke normalt at kvinner skal ha kropper som menn, likesteilling eller ei.

Jeg er selv en kvinne som naturlig har store muskler, men skjult under fettet...

Bodybuilderne bygger opp musklene og kvitter seg med fettlaget, slik at musklene kommer mer til syne og blir mer definerte.

De ser ikke sånn ut hele tiden, utenom konkurranser osv spiser de mer normalt slik at det legger seg litt fett utenpå musklene, de blir da ikke så definerte og de ser mer normale ut... (men ikke helt seff...)

men så nærmer konkuransen seg, da skal de spise mest mulig kjøtt/proteiner og drikke minst mulig melk, spise lite karbohydrater osv...

mens de hardtrener for å få musklene mer definerte.

Så blir det omganger med selvbruning og på oppvisningen kliner de seg inn med grisefett eller noe så de blir speilblanke.

Ser mer ut som pølseskinn.. urk!

Syns ikke det er fint verken på menn eller kvinner slike bodybuilderkropper, det blir litt for mye, og den brunfargen - det er liksom for å definere musklene mer,

men det ser jo bare helt jævlig ut...

Uansett... STORE FREMTREDENDE MUSKLER er nok mer naturlig på menn enn kvinner. Jeg kjenner selv en bodybuilderdame som har lagt ut bilder på facebook... hun skulle bare visst hva jeg egentlig syntes om henne :D Selv er hun veldig stolt over fremgangen sin... og joda, hun ernok flink til å trene og passe på kostholdet, men ikke f... om jeg ville sett sånn ut. Typen hennes er bodybuilder, så han forstår nok mer konseptet, men tror ikke normale menn ville likt å hatt seg med en muskelbunt av en kvinne... i alle fall ikke tatt henne bakfra (assossiasjoner til en mann hooho).

Bodybuilderdamer kan da være ganske så sexy. Se bare her :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...