Gå til innhold

Langvarige utfordringer. Rosin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er meg:

http://bugfreedom.com/sites/FrederiksenKonrad1/_files/Image/ant.png

Her er jeg:

http://www.liannegour.com/resources/Feeling%20Small.jpg.opt448x336o0,0s448x336.jpg

Og øverst opp hit skal jeg:

http://farm3.static.flickr.com/2368/2509436304_ca712e828e.jpg

Det kjennes umulig. Hvordan skal jeg komme meg opp dit? Det kommer til å være strevsomt og ta lang tid - flere år. Det er en sannhet.

Det er ikke bare jeg som skal opp dit, men en hel del andre, og de syns ikke det er umulig. De har faktisk aldri tenkt tanken om at noe skulle være umulig. De vet bare at det er dit de skal, også tenker de på noe annet og har det egentlig greit.

Mens jeg er livredd. Det vrir seg inni meg, og jeg er pesimistisk, gir nesten opp (hadde det ikke vært for at jeg har et prinsipp om å ikke gjøre det). Har lyst til å gi opp før jeg har prøvd. Bekymrer meg over at det ikke går, jeg er ikke god nok, jeg behersker ikke ditt og datt for å klare det. Vanskelig å stå opp hver morgen for å komme seg videre i vei. Følelser som herjer innvendig.

Mens andre er frustrasjons og stressfrie og sier pytt, pytt, går jeg og stressrøyker med kalde hender og oppsperrede øyne, mens det dirrer i kroppen av nervøsitet.

Hvordan er det de andre tenker og føler seg som ikke er redde? Føler de seg som uovervinnelige pantere og herskere i fjellet? Trygge i verden og på at ingenting går galt? Det lurer jeg på.

brilleslangen
Skrevet

Jeg tror...

At du er en veldig modig person som har satt deg mål du ønsker å nå selv om du er redd...

Jeg tror også at det finnes mange andre redde men modige personer der ute, men du ser dem ikke, og de ser heller ikke deg fordi det ikke alltid vises utenpå at man er redd. Men du er nok ikke alene..

Mange av de som virker sterke og modige er kanskje like redde som deg... egentlig... Det er ikke engang sikkert de selv vet det engang. Det finns noen av dem også... folk som ikke har kontakt med seg selv...

Men det er flott du vet hvor du vil dra. Lykke til på "reisen". Du kommer til å nå målet ditt tilslutt.. Bruk den tiden du trenger, men ikke gi opp, så greier du det... :-)

Skrevet

Jeg tror...

At du er en veldig modig person som har satt deg mål du ønsker å nå selv om du er redd...

Jeg tror også at det finnes mange andre redde men modige personer der ute, men du ser dem ikke, og de ser heller ikke deg fordi det ikke alltid vises utenpå at man er redd. Men du er nok ikke alene..

Mange av de som virker sterke og modige er kanskje like redde som deg... egentlig... Det er ikke engang sikkert de selv vet det engang. Det finns noen av dem også... folk som ikke har kontakt med seg selv...

Men det er flott du vet hvor du vil dra. Lykke til på "reisen". Du kommer til å nå målet ditt tilslutt.. Bruk den tiden du trenger, men ikke gi opp, så greier du det... :-)

Jeg tenkte at jeg skulle la meg inspirere av denne stressløsheten og ubekymretheten, og lurer på hvordan de rolige og glade tenker og opplever dette. Om jeg fikk til å endre holdning og perspektiv i en mer positiv retning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...