Sør Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Asus er et merke jeg liker godt men kan fortsatt ikke sammenlignes i stabilitet med en mac. Jeg har hatt min Mac på siden august, ikke rebootet en eneste gang, få det til med en pc så skal jeg begynne å bli imponert. "SquareTrade analyzed failure rates for over 30,000 new laptop computers covered by SquareTrade Laptop Warranty plans and found that one-third of all laptops will fail within 3 years. " (http://www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf) Hei, Men den statistikken du refererer til der viser jo at både Toshiba og Asus er mer pålitelig enn Apple. Jeg har Windows XP på noen PCer, og det er ofte måneder mellom hver restart (og da ikke fordi den har krasjet). Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei, Men her sammenligner du jo epler (!) og bananer! ;-) Det er klart at hvis du sammenligner pålitelighet mellom hjemmesnekrede PCer, med ymse hardware, firmware og software med en Mac, så vil Macen vinne, rett og slett fordi folk ikke gjør slikt med en Mac, så du vil aldri få den type feil. En måte å se dette på er at "å mikse og trikse" er en mulighet man ikke har på Mac, men som man heller ikke behøver å benytte seg av på en PC. Hvis man ikke trenger benytte seg av muligheten, så er PC og Mac nå omtrent like stabile. (Det var ikke slik for mange år siden.) En annen ting som har betydning for statistikken er bruksområdet. Det er klart at påliteligheten for en PC til 3000 kr som folk drasser med seg overalt (nettopp fordi den koster så lite), vil være mindre i gjennomsnitt enn en Mac til 15000,-, som sitter på et arkitektkontor, med voksne brukere. Det er også langt flere "brukere med oljete fingre" for PCer enn for Mac, og det er klart at det har betydning for statistikken. For øvrig, jeg er ikke spesielt "pro-PC"; jeg hadde et firma for mange år siden som bygget industri-PCer med samme mikroprosessor som Mac da brukt, og vi konkurrerte mot PCer. Med vennlig hilsen Nå la du større vekt på det jeg skrev om hjemmesnekrede maskiner enn det jeg gjorde. Hopp over det lille jeg skrev om dem og prøv å forstå resten. Mulig PC markedet er som bananer. De er jo passe mjuke, og passer sånn sett med microsoft. Haha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei, Men den statistikken du refererer til der viser jo at både Toshiba og Asus er mer pålitelig enn Apple. Jeg har Windows XP på noen PCer, og det er ofte måneder mellom hver restart (og da ikke fordi den har krasjet). Med vennlig hilsen Godt du sa WinXP i det minste, hadde du sagt Vista hadde jeg rynket på nesen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei, Men her sammenligner du jo epler (!) og bananer! ;-) Det er klart at hvis du sammenligner pålitelighet mellom hjemmesnekrede PCer, med ymse hardware, firmware og software med en Mac, så vil Macen vinne, rett og slett fordi folk ikke gjør slikt med en Mac, så du vil aldri få den type feil. En måte å se dette på er at "å mikse og trikse" er en mulighet man ikke har på Mac, men som man heller ikke behøver å benytte seg av på en PC. Hvis man ikke trenger benytte seg av muligheten, så er PC og Mac nå omtrent like stabile. (Det var ikke slik for mange år siden.) En annen ting som har betydning for statistikken er bruksområdet. Det er klart at påliteligheten for en PC til 3000 kr som folk drasser med seg overalt (nettopp fordi den koster så lite), vil være mindre i gjennomsnitt enn en Mac til 15000,-, som sitter på et arkitektkontor, med voksne brukere. Det er også langt flere "brukere med oljete fingre" for PCer enn for Mac, og det er klart at det har betydning for statistikken. For øvrig, jeg er ikke spesielt "pro-PC"; jeg hadde et firma for mange år siden som bygget industri-PCer med samme mikroprosessor som Mac da brukt, og vi konkurrerte mot PCer. Med vennlig hilsen Bare for å ta litt teskje: Svært mange PC-produsenter ser ut til å jobbe etter samme prinsipp som dem som snekrer PC selv. Og resultatet blir deretter. Den mest ustabile laptopen jeg noen sinne har hatt er en maskin til nesten 20 000 kroner, feilene sto omtrent i kø. Det pussige er at når jeg begynte å undersøke litt på nettet, så sto samme erfaringer som mine i kø på akkurat den typen maskiner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan går det an da? Leser de aldri aviser? Ser de ikke på nyheter? Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ikke ha hørt om Steve Jobs med mindre man er analfabet eller lever fullstendig i sin egen lille boble. Jeg mener det på fullt alvor:) ''Hvordan går det an da? Leser de aldri aviser? Ser de ikke på nyheter? Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ikke ha hørt om Steve Jobs med mindre man er analfabet eller lever fullstendig i sin egen lille boble. Jeg mener det på fullt alvor:)'' Jeg har en tendens til og være enig med deg. Det har stått side opp og side ned i nettavisene de siste mnd.om sykdommen, hvor dårlig han ser ut, når trekker han seg, når dør han osv. For meg har det i hvert fall ikke vært lett og overse han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Bare for å ta litt teskje: Svært mange PC-produsenter ser ut til å jobbe etter samme prinsipp som dem som snekrer PC selv. Og resultatet blir deretter. Den mest ustabile laptopen jeg noen sinne har hatt er en maskin til nesten 20 000 kroner, feilene sto omtrent i kø. Det pussige er at når jeg begynte å undersøke litt på nettet, så sto samme erfaringer som mine i kø på akkurat den typen maskiner. Jo, men Apple ville jo ikke blitt "sunket" hvis noen hadde kjøpt en Mac som var full av feil. Dessuten, man må skille mellom Mac-arkitektur (som man være god/dårlig) og Apples produksjonskvalitet (som kan være god/dårlig). Velger du et greit merke, så er det jo ikke noe problem å kjøpe en stabil PC-laptop. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3239993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jo, men Apple ville jo ikke blitt "sunket" hvis noen hadde kjøpt en Mac som var full av feil. Dessuten, man må skille mellom Mac-arkitektur (som man være god/dårlig) og Apples produksjonskvalitet (som kan være god/dårlig). Velger du et greit merke, så er det jo ikke noe problem å kjøpe en stabil PC-laptop. Med vennlig hilsen ''Dessuten, man må skille mellom Mac-arkitektur (som man være god/dårlig) og Apples produksjonskvalitet (som kan være god/dårlig).'' Meningsløs uttalelse så lenge Mac/Apple er et helt økosystem i seg selv. Det er jo dette skillet Apple har greid å viske ut på en helt genial måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ''Dessuten, man må skille mellom Mac-arkitektur (som man være god/dårlig) og Apples produksjonskvalitet (som kan være god/dårlig).'' Meningsløs uttalelse så lenge Mac/Apple er et helt økosystem i seg selv. Det er jo dette skillet Apple har greid å viske ut på en helt genial måte. Nei, man kan ikke viske ut skillet mellom produksjonsfeil, og designfeil. Det er to helt forskjellige ting, akkurat som man kan ha hardwareproblemer og softwareproblemer. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, man kan ikke viske ut skillet mellom produksjonsfeil, og designfeil. Det er to helt forskjellige ting, akkurat som man kan ha hardwareproblemer og softwareproblemer. Med vennlig hilsen Det er jo derfor man velger Apple, fordi de nettopp har greid å viske ut skillet i hele produksjonsrekka. Det er bare å lese litt, så finner du nok ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er jo derfor man velger Apple, fordi de nettopp har greid å viske ut skillet i hele produksjonsrekka. Det er bare å lese litt, så finner du nok ut av det. Du kan ikke skille design (som foregår én gang), og senere produksjon (som ofte settes ut til Kina, India, osv.) Videre, Apple har meget begrensede produkter sammenlignet med PCer. Det er veldig mye man ikke kan gjøre med Apple, som gjøres daglig med PCer - styre oljeplattformer, for eksempel. Hvis man derimot kun skal begrense PCer til å gjøre det samme som Apple, så er det nok like pålitelige og stabile. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du kan ikke skille design (som foregår én gang), og senere produksjon (som ofte settes ut til Kina, India, osv.) Videre, Apple har meget begrensede produkter sammenlignet med PCer. Det er veldig mye man ikke kan gjøre med Apple, som gjøres daglig med PCer - styre oljeplattformer, for eksempel. Hvis man derimot kun skal begrense PCer til å gjøre det samme som Apple, så er det nok like pålitelige og stabile. Med vennlig hilsen ''Det er veldig mye man ikke kan gjøre med Apple, som gjøres daglig med PCer - styre oljeplattformer, for eksempel.'' Ja jøss, for det er jo noe mange vanlige brukere har bruk for å gjøre. Man kan forøvrig fint gjøre det med Apple også, av den enkle grunn at det er en smal sak å kjøre Windows på en Mac. Jeg kjenner mange om kjører begge OS på sine Mac'er, for meg er det totalt uinteressant da jeg kan gjøre det samme på min Mac som jeg før gjorde på Windows. Noe jeg vil tro vil gjelde for langt de fleste. Så er det nå mye man etter hvert bruker f.eks iPad til, foreløpig som eneste plattform. Ikke for det, jeg tror ikke vi vanlig dødelige har bruk for å gå rundt med manualene til Jumbojet i (nesten) lommeformat. ''Hvis man derimot kun skal begrense PCer til å gjøre det samme som Apple, så er det nok like pålitelige og stabile.'' Du er helt på viddene her, nettopp fordi du fint kan kjøre begge OS på en Mac har du det beste fra begge verdener. Så kan du jo heller fortelle meg hva en vanlig Windows-bruker som konverterer til Mac ikke kan gjøre på Mac'en sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ''Det er veldig mye man ikke kan gjøre med Apple, som gjøres daglig med PCer - styre oljeplattformer, for eksempel.'' Ja jøss, for det er jo noe mange vanlige brukere har bruk for å gjøre. Man kan forøvrig fint gjøre det med Apple også, av den enkle grunn at det er en smal sak å kjøre Windows på en Mac. Jeg kjenner mange om kjører begge OS på sine Mac'er, for meg er det totalt uinteressant da jeg kan gjøre det samme på min Mac som jeg før gjorde på Windows. Noe jeg vil tro vil gjelde for langt de fleste. Så er det nå mye man etter hvert bruker f.eks iPad til, foreløpig som eneste plattform. Ikke for det, jeg tror ikke vi vanlig dødelige har bruk for å gå rundt med manualene til Jumbojet i (nesten) lommeformat. ''Hvis man derimot kun skal begrense PCer til å gjøre det samme som Apple, så er det nok like pålitelige og stabile.'' Du er helt på viddene her, nettopp fordi du fint kan kjøre begge OS på en Mac har du det beste fra begge verdener. Så kan du jo heller fortelle meg hva en vanlig Windows-bruker som konverterer til Mac ikke kan gjøre på Mac'en sin. Det er fascinerende hvor hissig du blir. Det er jo som om du forsvarer en religion. Nettopp det at man må kjøre Windows-programmer på Mac er jo fordi de ikke finnes for Mac. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er fascinerende hvor hissig du blir. Det er jo som om du forsvarer en religion. Nettopp det at man må kjøre Windows-programmer på Mac er jo fordi de ikke finnes for Mac. ''Det er jo som om du forsvarer en religion.'' Jeg har ingen formening om din motdebattant gjør nettopp det, men jeg husker da Stoltenberg ble askefast i NY (?) og det kom på internasjonale nyheter at han satt og styrte landet med iPad. Jeg leste en av artiklene m dette, det kan ha vært på cnn, og så at det var 3-400 kommentarer i kommentarfeltet under artikkelen. "Å så gøy med så mange kommentarer om Norge og statsministeren!", tenkte jeg. Men neida. Det var kanskje et par om han, og resten var hissige meldinger for eller mot Apple og Apple-produkter. For meg virket "begge sider" til å være "like religiøse": Enten skulle Apple forsvares for allt i verden og skrytes opp i skyene som verdens beste produkter, ellers så var det superviktig å rakke ned på Apple og ta skikkelig avstand fra det. For en som står skikkelig på sidelinja (meg) fremstår det som komisk at ikke begge sider kan prøve å nyansere bildet noe :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er fascinerende hvor hissig du blir. Det er jo som om du forsvarer en religion. Nettopp det at man må kjøre Windows-programmer på Mac er jo fordi de ikke finnes for Mac. Jeg er ikke hissig. Og det er ingen religion. Jeg kommer med fakta. Du tar direkte feil hva Mac og Apple angår, men ikke søren om du vil innrømme at du ikke har greie på det. Akkurat når det gjelder dette så tror jeg at jeg som har brukt begge deler over tid faktisk vet mer enn deg om hvordan det fungerer. Uansett hva du sier, så ER det fremdeles sånn at PC er mindre stabilt enn Mac, og du har ikke hatt en eneste forklaring på det motsatte som holder vann. Bare å påstå at Mac-brukere kun bruker maskinene sine på et kontor eller ved en skrivepult viser bare at du ikke har den ringeste anelse. Mac-laptops fraktes akkurat like mye rundt som andre laptops, for å ta ett eksempel. Også at man ikke kan gjøre det samme på en Mac som en PC, det er direkte tøv. Det man ikke kan bestride i det du sier er faktisk at dine maskiner ikke har problemer med annet enn en hengsel eller to, og at DINE maskiner er stabile. Jeg har aldri sagt at det ikke finnes stabile Windows-maskiner, jeg har forklart hvorfor PC ofte er mindre stabile enn Mac. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ''Det er jo som om du forsvarer en religion.'' Jeg har ingen formening om din motdebattant gjør nettopp det, men jeg husker da Stoltenberg ble askefast i NY (?) og det kom på internasjonale nyheter at han satt og styrte landet med iPad. Jeg leste en av artiklene m dette, det kan ha vært på cnn, og så at det var 3-400 kommentarer i kommentarfeltet under artikkelen. "Å så gøy med så mange kommentarer om Norge og statsministeren!", tenkte jeg. Men neida. Det var kanskje et par om han, og resten var hissige meldinger for eller mot Apple og Apple-produkter. For meg virket "begge sider" til å være "like religiøse": Enten skulle Apple forsvares for allt i verden og skrytes opp i skyene som verdens beste produkter, ellers så var det superviktig å rakke ned på Apple og ta skikkelig avstand fra det. For en som står skikkelig på sidelinja (meg) fremstår det som komisk at ikke begge sider kan prøve å nyansere bildet noe :-) Det er ikke uvanlig at PC-brukere til slutt kommer med Apple fanboy-tøvet sitt når de slipper opp for andre argumenter. Jeg har prøvd å nyansere bildet her. Jeg har prøvd å forklare hvorfor Mac er mer stabil enn PC. Jeg har prøvd å få frem at du kan gjøre akkurat det samme på en Mac som på en PC, at Sør i denne tråden kommer med mange påstander som direkte er feil. Hvordan jeg kunne nyansere dette bedre vet jeg faktisk ikke. Og ja, det finnes mange fanboys i begge leire. Det virker som om man enten elsket Apple, eller hater dem. Det virker det jo ikke som Sør gjør, men han kommer med svært mange misoppfatninger som ikke holder vann. Det folk ofte har problemet med å skjønne er hvorfor så mange brukere faktisk er trofaste mot Apple når de først har oppdaget enhetene deres. Det er betraktelig fler som går fra Windows til MacOS enn motsatt. Dette er kalde fakta. Det er også kalde fakta at dette har med Apples økosystem å gjøre, det jeg prøvde få frem i første innlegget mitt. Et innlegg der Sør hang seg opp i *en* setning om hjemmesnekrede maskiner som egentlig bare var en biopplysning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 ''Det er jo som om du forsvarer en religion.'' Jeg har ingen formening om din motdebattant gjør nettopp det, men jeg husker da Stoltenberg ble askefast i NY (?) og det kom på internasjonale nyheter at han satt og styrte landet med iPad. Jeg leste en av artiklene m dette, det kan ha vært på cnn, og så at det var 3-400 kommentarer i kommentarfeltet under artikkelen. "Å så gøy med så mange kommentarer om Norge og statsministeren!", tenkte jeg. Men neida. Det var kanskje et par om han, og resten var hissige meldinger for eller mot Apple og Apple-produkter. For meg virket "begge sider" til å være "like religiøse": Enten skulle Apple forsvares for allt i verden og skrytes opp i skyene som verdens beste produkter, ellers så var det superviktig å rakke ned på Apple og ta skikkelig avstand fra det. For en som står skikkelig på sidelinja (meg) fremstår det som komisk at ikke begge sider kan prøve å nyansere bildet noe :-) Når det gjelder Stoltenberg og iPad så husker jeg så vidt den diskusjonen og hvordan den gikk helt av hengslene. Man kan jo spørre seg hvilket annet nettbrett han kunne twitret fra den gang. Svaret er enkelt: Ingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er fascinerende hvor hissig du blir. Det er jo som om du forsvarer en religion. Nettopp det at man må kjøre Windows-programmer på Mac er jo fordi de ikke finnes for Mac. ''Nettopp det at man må kjøre Windows-programmer på Mac er jo fordi de ikke finnes for Mac.'' Du som er så allvitende kan jo fortelle meg hvorfor disse programmene ikke finnes for Mac. Je gvet svaret, men betviler i grunnen at du vet det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Veldig trist. Må forøvrig nevne at jeg er overrasket over at det er så mange som ikke har hørt om han. Leser man nyheter daglig, så skal det godt gjøres å ikke ha sett navnet hans før. Det har jo også stått om sykdommen hans ganske mange ganger i løpet av den siste tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 ''Det er jo som om du forsvarer en religion.'' Jeg har ingen formening om din motdebattant gjør nettopp det, men jeg husker da Stoltenberg ble askefast i NY (?) og det kom på internasjonale nyheter at han satt og styrte landet med iPad. Jeg leste en av artiklene m dette, det kan ha vært på cnn, og så at det var 3-400 kommentarer i kommentarfeltet under artikkelen. "Å så gøy med så mange kommentarer om Norge og statsministeren!", tenkte jeg. Men neida. Det var kanskje et par om han, og resten var hissige meldinger for eller mot Apple og Apple-produkter. For meg virket "begge sider" til å være "like religiøse": Enten skulle Apple forsvares for allt i verden og skrytes opp i skyene som verdens beste produkter, ellers så var det superviktig å rakke ned på Apple og ta skikkelig avstand fra det. For en som står skikkelig på sidelinja (meg) fremstår det som komisk at ikke begge sider kan prøve å nyansere bildet noe :-) Hei, Ja, enig i at det er helt vilt. Jeg synes Apple har gjort en ufattlig jobb med brukergrensesnitt og å ha brukeren i sentrum. Det ga en stabilitet som PCer bare kunne drømme om for 10 år siden, men nå er dette rimelig jevnt hvis man begrenser PC-bruken til omtrent det man kan gjøre på en Mac. Prisen for stabilitet er selvsagt at det kun funker når man har én hardware-fabrikant, og ett design. PCer har ufattlig mye mer hardware og software tilgjengelig, og det er selvsagt at ikke alt av det er like godt. Man behøver ikke bruke det, men for de av oss som må, så er ikke Apple engang en opsjon. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Når det gjelder Stoltenberg og iPad så husker jeg så vidt den diskusjonen og hvordan den gikk helt av hengslene. Man kan jo spørre seg hvilket annet nettbrett han kunne twitret fra den gang. Svaret er enkelt: Ingen. Tablet-datamaskiner har eksistert siden 2001 (bl.a. med Microsoft Tablet). Det er ikke noen ny oppfinnelse. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370771-steve-jobs-er-d%C3%B8d/page/6/#findComment-3240288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.